Año | Título | Autor/a |
2017-09-15 | Co-evaluación de textos narrativos en la educación obligatoria | Lucero Fustes, Manuel; Montanero Fernández, Manuel; Fernández Sánchez, María Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2018-08-07 | Comparing rhetorical devices in history textbooks and teachers’ lessons: Implications for the development of academic language skills | Ricardo García, J.; Montanero Fernández, Manuel; Lucero Fustes, Manuel; Cañedo, Isabel; Sánchez, Emilio; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2002 | Didáctica General | Blázquez Entonado, Florentino; Lucero Fustes, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2006 | El discurso causal en la enseñanza de la Historia | Lucero Fustes, Manuel; Montanero Fernández, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2011 | Empleo con apoyo. Apoyo laboral a trabajadores con discapacidad intelectual en tareas que requieren autorregulación | Becerra Traver, María Teresa; Montanero Fernández, Manuel; Lucero Fustes, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2002 | El programa universitario de mayores de la Universidad de Extremadura. Datos sobre su nacimiento y desarrollo | Blázquez Entonado, Florentino; Lucero Fustes, Manuel; González Chaves, Silvia; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2007 | Resoluciones y sanciones del proceso depurador del Magisterio primario en la provincia de Badajoz durante la Guerra Civil | García Domínguez, Luis Miguel; Lucero Fustes, Manuel; Montañés, Roberto Carlos; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2002 | Sociedad de la información y educación de Florentino Blázguez Entonado (coordinador) | Lucero Fustes, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |
2023 | Student-teacher interaction in CLIL and non-CLIL elementary education. A case study of verbal-pedagogical strategies and participation during read alouds in a Natural Science classroom | Alejo González, Rafael; Lucero Fustes, Manuel; Schleppegrell, Mary; Sánchez, Ana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018-08-03 | Teachers’ written feedback comments on narrative texts in Elementary and Secondary Education | Lucero Fustes, Manuel; Fernández Sánchez, María Jesús; Montanero Fernández, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación |