Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/11613
Title: Los efectos vinculantes de la publicidad comercial en la contratación con los consumidores en el Derecho de Nicaragua
Authors: Acedo Penco, Ángel
Keywords: Publicidad comercial;Contratación con los consumidores;Responsabilidad civil;Nicaragua;Commercial advertising;Contracting with consumers;Civil liability
Issue Date: 2011
Publisher: Universidad de Extremadura
Abstract: Análisis comparativo de los efectos contractuales del principio de integración publicitaria del contrato con los consumidores y la vinculación de la publicidad comercial en el Derecho de Nicaragua y en el Derecho de España, así como de la responsabilidad civil exigible en ambos ordenamientos en caso de infracción e incumplimiento de tales principios.
Comparative analysis of the contractual effects of advertising integration principle of contract with consumers and linking commercial advertising on the Law of Nicaragua and the law of Spain, as well as civil liability enforceable in both jurisdictions should infringement and breach of those principles.
URI: http://hdl.handle.net/10662/11613
ISSN: 0213-988X
Appears in Collections:AFDUE Nº 29 (2011)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0213-988X_29_239.pdf233,83 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons