Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/18816
Title: El acceso a los servicios bancarios en Extremadura
Authors: Miralles Quirós, María del Mar
Miralles Quirós, José Luis
Keywords: Extremadura;Servicios bancarios;Reestructuración;Banking services;Restructuring
Issue Date: 2019
Publisher: Fundación Caja Badajoz
Abstract: El objetivo del presente capítulo consiste en analizar el efecto negativo que ha tenido en el acceso a los servicios bancarios el drástico cierre de oficinas bancarias que se ha producido tanto a nivel nacional como a nivel autonómico, prestando especial atención a la situación de Extremadura.
The objective of this chapter is to analyze the negative effect that the drastic closure of bank offices that has occurred at both the national and regional levels has had on access to banking services, paying special attention to the situation in Extremadura.
URI: http://hdl.handle.net/10662/18816
ISBN: 978-84-09-16214-7
Appears in Collections:DEFYC - Libros o capítulos de libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-84-09-16214-7_69.pdf463,15 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons