Año | Título | Autor/a |
2018 | An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling | Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Martín-Albos Lucas, José; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2023 | Comparing traditional teaching and the personal and social responsibility model: development of values in Secondary Education students | Manzano Sánchez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2016 | Gender and corporal expression activity in physical education: Effect of an intervention on students’ motivational processes | Sevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aibar Solana, Alberto; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2006 | Organización didáctica del proceso de enseñanza-aprendizaje para la construcción del juego ofensivo en balonmano | Feu Molina, Sebastián; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2021 | Pedagogical variables and motor commitment in the planning of invasion sports in primary education | García Ceberino, Juan Manuel; Feu Molina, Sebastián; Gamero Portillo, María de Gracia; Ibáñez Godoy, Sergio José; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Extremadura. Grupo de Investigación de Optimización del Entrenamiento y Rendimiento Deportivo (GOERD) |
2019 | The role of task and ego-oriented climate in explaining students’ bright and dark motivational experiences in Physical Education | García González, Luis, 1981-; Sevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aelterman, Nathalie; Haerens, Lee; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza; Ghent University. Bélgica. |
2022 | “The War of the Atlethes”: una propuesta de gamificación aplicada a la docencia universitaria para favorecer los valores educativos y la responsabilidad | Gómez López, Manuel; Manzano Sánchez, David; Sánchez-Alcaraz Martínez, Bernardino J.; Valero Valenzuela, Alfonso; Universidad de Murcia |