Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 21-30 de 269
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2014Physical education lessons and physical activity intentions within Spanish secondary schools: A self-determination perspective.Sánchez Oliva, David; Sánchez Miguel, Pedro Antonio; Leo Marcos, Francisco Miguel; Kinnafick, F. E.; García Calvo, Tomás; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2017Effects of an intervention with teachers in the physical education context: A Self-Determination Theory approach.Sánchez Oliva, David; Pulido González, Juan José; Leo Marcos, Francisco Miguel; González Ponce, Inmaculada; García Calvo, Tomás; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2019Efects of a moderate-to-high intensity resistance circuit training on fat mass, functional capacity, muscular strength, and quality of life in elderly: A randomized controlled trialMarcos Pardo, Pablo Jorge; Orquín Castrillón, Francisco Javier; Gea García, Gemma María; Menayo Antúnez, Ruperto; González Gálvez, Noelia; Gomes de Souza Vale, Rodrigo; Martínez Rodríguez, Alejandro; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Católica de San Antonio de Murcia; Universidad de Alicante; Universidad Estácio de Sá. Brasil.
2017Plantar Pressure Differences Between Nordic Walking TechniquesEncarnación Martínez, Alberto; Lucas Cuevas, Ángel Gabriel; Pérez Soriano, Pedro; Menayo Antúnez, Ruperto; Gea García, Gemma María; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Católica de Murcia; Universidad de Valencia
2019Can high schools be an effective setting to promote healthy lifestyles? Effects of a multiple behaviour change intervention in adolescentsSevil Serrano, Javier; García González, Luis, 1981-; Abós Catalán, Ángel; Generelo Lanaspa, Eduardo; Aibar Solana, Alberto; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2016Gender and corporal expression activity in physical education: Effect of an intervention on students’ motivational processesSevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aibar Solana, Alberto; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza
2018An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modelingAbós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Martín-Albos Lucas, José; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza
2019The role of task and ego-oriented climate in explaining students’ bright and dark motivational experiences in Physical EducationGarcía González, Luis, 1981-; Sevil Serrano, Javier; Abós Catalán, Ángel; Aelterman, Nathalie; Haerens, Lee; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza; Ghent University. Bélgica.
2017Visual search strategy during regatta starts in a sailing simulationMenayo Antúnez, Ruperto; Segado Segado, Francisco; Manzanares, Aaron; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Católica de San Antonio de Murcia
2018Complexity, regularity and non-linear behaviour in human eye movements: analyzing the dynamic of gaze in the virtual sailing programsMenayo Antúnez, Ruperto; Manzanares Serrano, Aarón; Segado Segado, Francisco; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Católica San Antonio de Murcia.