Listar "DDCEM - Artículos" por Materia Gamificación
Mostrando resultados del 1 al 4 de 4
Año | Título | Autor/a |
2024 | A future classroom lab with active and gamified STEAM proposal for mathematics and science disciplines: Analyzing the effects on pre-service teacher’s affective domain | Montero Izquierdo, Ana Isabel; Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
2023 | Influence of two educational Escape Room– Breakout tools in PSTs’ affective and cognitive domain in STEM (science and mathematics) courses | Yllana Prieto, Félix; González Gómez, David; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
1995 | Jugando con números | Barrantes López, Manuel; Fernández Blanco, Ángeles; Rodríguez Macías, Camilo; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
2021 | Virtual escape room and STEM content: Effects on the affective domain on teacher trainess | Yllana Prieto, Félix; Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |