Listar "DDEYS - Artículos" por Clasificación UNESCO 5312.90 Economía Sectorial: Turismo

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 1 al 16 de 16
AñoTítuloAutor/a
2016Determinantes do turismo de negócios internacionais: uma análise confirmatória de dadosCarvalho, Pedro Miguel Fonseca Moreira de; Díaz Méndez, Montserrat; Márquez Paniagua, Miguel Ángel; Instituto Politécnico de Viana do Castelo. Portugal; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2022From satisfaction to happiness in the co-creation of value: the role of moral emotions in the Spanish tourism sectorRobina Ramírez, Rafael; Leal Solís, Ana Belén; Medina Merodio, José Amelio; Estriegana Valdehita, Rosa María; Universidad de Alcalá de Henares; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketingMoreno Lobato, Ana; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2013Influencia de la imagen del destino en el comportamiento del turista cultural. Un estudio empírico en la ciudad de Plasencia como destino de turismo culturalFolgado Fernández, José Antonio; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018Paisajes culturales como imágenes de destino: percepción y valoración com producto turísticoMartínez Quintana, María Violante; Sanagustín Fons, María Victoria; Blanco Gregory, Rocío; Universidad Nacional de Educación a Distancia; Universidad de Zaragoza; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018Reconversión de espacios portuarios y privatización de la fachada litoral de A Coruña: una lectura críticaRodríguez Barcón, Alberto; Calo García, Estefanía; Otero Enríquez, Raimundo; Universidade do Porto. Portugal; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidade da Coruña
2018Religious experiences of travellers visiting the Royal Monastery of Santa Maria de Guadalupe (Spain)Robina Ramírez, Rafael; Pulido Fernández, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
2018Religious travellers' improved attitude towards natureRobina Ramírez, Rafael; Pulido Fernández, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
2017Rural destination development based on olive oil tourism: the impact of residents’ community attachment and quality of life on their support for tourism developmentCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacyPalos Sánchez, Pedro Ramiro; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The challenge to foster foreign students’ experiences for sustainable higher educational institutionsBañegil, Tomás M.; Sánchez Hernández, María Isabel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2022Tourism governance during the COVID-19 pandemic crisis: A proposal for a sustainable model to restore the tourism industryRobina Ramírez, Rafael; Sánchez-Oro, Marcelo; Jiménez Naranjo, Héctor Valentín; Castro Serrano, José; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2020Tourists’ involvement and memorable food-based experiences as new determinants of behavioural intentions towards typical productsDi Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2014Una triple perspectiva para el análisis de la docencia de las competencias TIC en el Grado en TurismoCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Mariño Romero, José Manuel; Mariño Romero, Jorge; Alvarado Corrales, Eduardo; Rodríguez García, José Manuel, 1961-; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
2011El valor de la marca y los servicios de márketing relacional en las cadenas hoteleras. Una aproximación al caso ACFolgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2021What do urban and rural hotel managers say about the future of hotels after COVID-19? The new meaning of safety experiencesRobina Ramírez, Rafael; Medina Merodio, José Amelio; Estriegana Valdehita, Rosa María; Universidad de Alcalá de Henares; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología