Creencias y concepciones de los profesores sobre las matemáticas y su enseñanza-aprendizaje

DSpace/Manakin Repository

español português english

Creencias y concepciones de los profesores sobre las matemáticas y su enseñanza-aprendizaje

Show full item record

Title: Creencias y concepciones de los profesores sobre las matemáticas y su enseñanza-aprendizaje
Author: González Serrano, Marina
Abstract: Este trabajo tiene como objetivo conocer las concepciones y creencias sobre las Matemáticas y su Enseñanza-Aprendizaje que poseen los profesores en ejercicio y compararlas con la de los profesores en formación.This work aims to better understand the concepts and beliefs about mathematics and its teaching and learning that have practicing teachers and compare them with the teachers in training.
URI: http://hdl.handle.net/10662/3344
Date: 2015-09-28


Files in this item

Files Size Format View
TFMUEX_2015_Gonzalez_Serrano.pdf 3.407Mb PDF Thumbnail

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics

Help

Redes sociales