Mecanismos de repetición lingüística en la publicidad

DSpace/Manakin Repository

español português english

Mecanismos de repetición lingüística en la publicidad

Show full item record

Title: Mecanismos de repetición lingüística en la publicidad
Author: Guerrero Martín, María Teresa
Abstract: En el presente artículo se expone el empleo de diferentes estructuras de repetición utilizadas en la publicidad. Dichas estructuras dan lugar a distintos tipos de recursos estilísticos de repetición. Estos se emplean para persuadir a los posibles consumidores, los cuales participarán de forma activa en la comunicación publicitaria.In this article the use of different repetition structures that are shown in advertising is presented. Those structures allow different types of stylistic resources of repetition. These stylistic elements are used to persuade potential customers who are an activeparticipant element in the advertising process.
URI: http://hdl.handle.net/10662/4788
Date: 2014


Files in this item

Files Size Format View
0210-8178_37_91.pdf 240.6Kb PDF View  Thumbnail

The following license files are associated with this item:

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics

Help

Redes sociales