Listar "Departamento de Filología Inglesa - DFING" por Clasificación UNESCO 5701 Lingüística Aplicada
Mostrando resultados del 1 al 10 de 10
Año | Título | Autor/a |
2018 | A corpus-based approach to Charles Dickens’s use of direct thought presentation | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016-02-22 | Análisis estilístico de los verbos de habla como recurso de caracterización en las novelas de Charles Dickens | Oncins Martínez, José Luis; Rodríguez Martín, Gustavo Adolfo; Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2021 | Another turn of the screw on the history of the reaction object construction | Ruano San Segundo, Pablo; Bouso Rivas, Tamara; Universitat de les Illes Balears; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016-03-17 | Certificación Europea en Inglés Profesional a través de Cursos Online/Multimedia | Rico García, María Mercedes; Silva, Paula Cristina Bravo Ferreira da; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs: a report on EFL classroom-based research | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Developing academic language and skills as a support for content learning in higher education: A proposal of an open educational resource | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Dickens’s hyperbolic style revisited: verbs that describe sounds made by animals used to report the words of male villains | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016-02-04 | Estudio de los refranes ingleses como modelo para la clasificación de los europeísmos | Sánchez García, Manuel, 1969-; Tosina Fernández, Luis Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Language proficiency in EMI programs: Analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities | Fielden Burns, Laura Victoria; Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | The role of input in the use of metaphor in L2 writing | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |