Año | Título | Autor/a |
2018 | Attribution theories in language learning motivation: success in vocational english for hospitality students | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2017 | Comparative language learning beliefs: why aptitude matters | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | icluex Integración de contenidos y lengua extranjera en la Universidad de Extremadura. Guía sobre recursos para el desarrollo de destrezas académicas en la enseñanza-aprendizaje a través del inglés | Piquer Píriz, Ana María; Castellano Risco, Irene Olga; Alejo González, Rafael; Martín Gilete, Marta; Fielden Burns, Laura Victoria; Blázquez López, Lucía; Calderón Poves, Cecilia; Pérez Valenzuela, Ana; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2017 | ICT in the English classroom. Qualitative analysis of the attitudes of teachers of English towards its implementation in secondary schools | Galván Malagón, María Carmen; López Pérez, Magdalena, 1979-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Intercultural and linguistic competences for engineering ESP classes: A didactic framework proposal through problem-based learning | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Language proficiency in EMI programs: Analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities | Fielden Burns, Laura Victoria; Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2021 | Manual práctico para la elaboración del Trabajo Fin de Grado (grados en educación) | Maya Retamar, María Guadalupe de la; Bravo Galán, José Luis; Montaña Conchiña, Juan Luis de la; Espada Belmonte, Rodrigo; Feu Molina, Sebastián; Galván Malagón, María Carmen; González Rodríguez, María Paz; López Pérez, Magdalena, 1979-; Rabazo Méndez, María José; Villalba Egea, Margarita; Universidad de Extremadura. Grupo de Innovación Educación Plus; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología |
2020 | Percepciones de los maestros de la provincia de Badajoz ante AICLE | López Pérez, Magdalena, 1979-; Castellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Portfolio use for raising confidence and combatting level differences in english for specific purposes courses | Fielden Burns, Laura Victoria; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2019 | Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languages | Rico García, María Mercedes; Fielden Burns, Laura Victoria; Sánchez Santamaría, Héctor; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Qualitative data for examining fixed and incremental concepts of language learning: a search for the stories behind students’ motivation | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |