Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.013 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2022The impact of cooperative learning on university students’ academic goalsMendo Lázaro, Santiago; León del Barco, Benito; Polo del Río, María Isabel; López Ramos, Víctor María; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2021Aprendizaje cooperativo y metas de aproximación en educación física: el rol discriminante de la responsabilidad individualRivera Pérez, Sergio; León del Barco, Benito; González Bernal, Jerónimo; Iglesias Gallego, Damián; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología; Universidad de Burgos
2021Coping strategies by university students in response to COVID-19: differences between community and clinical groups.López Ramos, Víctor María; León del Barco, Benito; Mendo Lázaro, Santiago; Polo del Río, María Isabel; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2022-05-01Three Intervention Programmes in Secondary Education on Attitudes towards Persons with a DisabilityÁlvarez Delgado, Julián Manuel; León del Barco, Benito; Polo del Río, María Isabel; Mendo Lázaro, Santiago; López Ramos, Víctor María; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2022Cooperative Classrooms and Academic Performance in Physical Education: A Multilevel AnalysisLeón del Barco, Benito; Fernández Río, Javier; Rivera Pérez, Sergio; Iglesias Gallego, Damián; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2022Buenas prácticas del estudiante universitario que predicen su rendimiento académicoGozalo Delgado, Margarita; León del Barco, Benito; Romero Moncayo, Mirian; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2022-03-11A protective factor for emotional and behavioral problems in children: the parental humorLeón del Barco, Benito; Mendo Lázaro, Santiago; Polo del Río, María Isabel; Fajardo Bullón, Fernando; López Ramos, Víctor María; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología