Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/18537
Title: | Abordando el currículo de música a través del aprendizaje basado en proyectos |
Authors: | Archilla Segade, Héctor |
Keywords: | Música;Aprendizaje basado en proyectos;Curriculum;Music;Project based learning;Metodologia de aprendizaje;Learning methodology |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Fundación Caja Badajoz Universidad de Extremadura. Facultad de Educación |
Abstract: | El capítulo propone una nueva metodología de enseñanza de la música, desarrollando el curriculum de dicha disciplina a través del aprendizaje basado en proyectos. The chapter proposes a new music teaching methodology, developing the curriculum of this discipline through project-based learning. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/18537 |
Appears in Collections: | DDEMU - Libros o capítulos de libros |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-84-09-16330-4_193.pdf | 231,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License