Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/18853
Title: Gamificación y actividad física como elementos del plan de convivencia para la mejora del aprendizaje y la transmisión de valores en tiempos de Covid-19
Authors: Valero Valenzuela, Alfonso
Belando Pedreño, Noelia
Jiménez Parra, José Francisco
Manzano Sánchez, David
Keywords: Gamificación;Actividad física;Enseñanza y aprendizaje;Convivencia;Gamification;Coexistence;Teaching and learning;Physical activity
Issue Date: 2021
Publisher: Dykinson
Abstract: El presente estudio tiene como principal objetivo conocer la percepción del docente y del alumno acerca del Plan de Convivencia gamificado con actividad física (PCOGAF) en Educación Primaria en tiempos del COVID-19, sus beneficios en la transmisión de valores y en el aprendizaje en el aula.
The main objective of this study is to know the perception of the teacher and the student about the Gamified Coexistence Plan with physical activity (PCOGAF) in Primary Education in times of COVID-19, its benefits in the transmission of values and in learning in the classroom.
URI: http://hdl.handle.net/10662/18853
ISBN: 978-84-1377-302-5
Appears in Collections:DDEMU - Libros o capítulos de libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-84-1377-302-5_959.pdf366,46 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons