Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/20719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFielden Burns, Laura Victoria-
dc.contributor.authorMartín Gilete, Marta-
dc.date.accessioned2024-02-23T10:14:25Z-
dc.date.available2024-02-23T10:14:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.isbn978-84-1122-492-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10662/20719-
dc.description.abstractEn primer lugar, repasaremos parte de la bibliografía pertinente sobre las creencias de los alumnos acerca de sus competencias lingüísticas y las de sus profesores. A continuación, repasaremos las preguntas de investigación planteadas y la metodología empleada para abordarlas. Por último, presentaremos los resultados y los debatiremos, para terminar con una conclusión y sugerencias para futuras investigaciones.es_ES
dc.description.abstractFirstly, we will review some of the relevant literature on students’ beliefs about their linguistic skills and those of their teachers. Then we will review the research questions at hand and the methodology undertaken to address them. Finally, we will present results and discuss these, finishing with a conclusion and suggestions for future research.es_ES
dc.description.sponsorshipJunta de Extremadura. Ayuda IB18055 Junta de Extremadura y Fondos FEDER. Ayuda GR21151es_ES
dc.format.extent26 p.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isoenges_ES
dc.publisherDykinsones_ES
dc.relation.ispartofTendencias en innovación y transferencia del conocimiento: de la universidad a la sociedades_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional-
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.subjectLingüística aplicadaes_ES
dc.subjectBilingüismoes_ES
dc.subjectEnseñanza de lenguases_ES
dc.subjectApplied Linguisticses_ES
dc.subjectBilingualismes_ES
dc.subjectLanguage Teachinges_ES
dc.titleLanguage proficiency in EMI programs: analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilitieses_ES
dc.typebookPartes_ES
dc.description.versionpeerReviewedes_ES
europeana.typeTEXTen_US
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.subject.unesco5701 Lingüística Aplicadaes_ES
dc.subject.unesco5701.03 Bilingüismoes_ES
dc.subject.unesco5701.11 Enseñanza de Lenguases_ES
europeana.dataProviderUniversidad de Extremadura. Españaes_ES
dc.identifier.bibliographicCitationFielden-Burns, L. V.; Martín-Gilete, M. (2022). Language proficiency in EMI programs analysis of learners’ perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities. En: González Diez, L.; Navarro Sierra, N.; Vinader Segura, R. (Eds.). Tendencias en innovación y transferencia del conocimiento: de la universidad a la sociedad. Madrid: Dykinson, 318-343. ISBN 978-84-1122-492-5es_ES
dc.type.versionpublishedVersiones_ES
dc.contributor.affiliationUniversidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literaturaes_ES
dc.contributor.affiliationUniversidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesaes_ES
dc.identifier.publicationfirstpage318es_ES
dc.identifier.publicationlastpage343es_ES
dc.identifier.orcid0000-0002-6283-7610es_ES
dc.identifier.orcid0000-0001-6065-8304es_ES
Appears in Collections:DDCSL - Libros o capítulos de libros
DFING - Libros o capítulos de libros

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-84-1122-492-5_318.pdf491,46 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons