Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/20719
Title: | Language proficiency in EMI programs: analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities |
Authors: | Fielden Burns, Laura Victoria Martín Gilete, Marta |
Keywords: | Lingüística aplicada;Bilingüismo;Enseñanza de lenguas;Applied Linguistics;Bilingualism;Language Teaching |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Dykinson |
Abstract: | En primer lugar, repasaremos parte de la bibliografía pertinente sobre las creencias de los alumnos acerca de sus competencias lingüísticas y las de sus profesores. A continuación, repasaremos las preguntas de investigación planteadas y la metodología empleada para abordarlas. Por último, presentaremos los resultados y los debatiremos, para terminar con una conclusión y sugerencias para futuras investigaciones. Firstly, we will review some of the relevant literature on students’ beliefs about their linguistic skills and those of their teachers. Then we will review the research questions at hand and the methodology undertaken to address them. Finally, we will present results and discuss these, finishing with a conclusion and suggestions for future research. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/20719 |
ISBN: | 978-84-1122-492-5 |
Appears in Collections: | DDCSL - Libros o capítulos de libros DFING - Libros o capítulos de libros |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-84-1122-492-5_318.pdf | 491,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License