Recent submissions
- A vida financiera em perspectiva comparada. Um olhar sobre a Roma Antiga
- Habilidades de pensamiento crítico en estudiantes pre/universitarios: metodología de análisis textual
- Young Muslim Perceptions of Their Socio-Educational Inclusion, Religiosity, and Discrimination in Spain: Identifying Risks for Understanding
- Fundamento metafísico y ético de la educación: Las “passiones animae” de Tomás de Aquino y “Veritatis Splendor”
- Aproximación pedagógica al Colegio Menor de San Pelayo de la Universidad de Salamanca
Most viewed
- Desarrollo tecnológico en la Primera Revolución Industrial 36053
- La relación del ser humano con el mundo, en forma de dominio, según Alejandro de Hales 16262
- Investigación de las TIC en la educación 14583
- Sexting: nuevos usos de la tecnología y la sexualidad en adolescentes 12571
- Cristianismo e Islam en el pensamiento medieval. Encuentros y desencuentros 12052
Most downloaded
- Desarrollo tecnológico en la Primera Revolución Industrial 40740
- La relación del ser humano con el mundo, en forma de dominio, según Alejandro de Hales 19786
- Investigación de las TIC en la educación 19162
- Sexting: nuevos usos de la tecnología y la sexualidad en adolescentes 17400
- Cristianismo e Islam en el pensamiento medieval. Encuentros y desencuentros 16222
Welcome to Dehesa
DEHESA is a digital open access repository of teaching, learning, research and institutional resources, which contributes to the dissemination and preservation of Extremadura University scientific production and contributes to a sustainable scientific communication system. Read more...
University Library
This repository is managed and coordinated by UEX University Library. More info at:
Learn more
Metadata Access in Dehesa
The Dehesa Repository Metadata have free access and can be used without needing explicit permissions for non-profit purposes, but it must indicate the OAI indentifier or linking Dehesa metadata original register. Metadata are distribuyed by Creative Commons Attribution-Noncommercial 3.0 Unported License (CC by-nc 3.0).