Issue Date | Title | Author(s) |
2015 | A Comprehensive Application To Assist in Acid–Base Titration Self-Learning: An Approach for High School and Undergraduate Students | González Gómez, David; Airado Rodríguez, Diego; Cañada Cañada, Florentina; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica |
2021 | Detailed Emotional Profile of Secondary Education Students Toward Learning Physics and Chemistry | Dávila Acedo, María Antonia; Airado Rodríguez, Diego; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Jaén |
2021 | Emotional performance on physics and chemistry learning: the case of Spanish K-9 and K-10 students | Dávila Acedo, María Antonia; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Airado Rodríguez, Diego; Mellado Jiménez, Vicente; Universidad de Jaén; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
2017 | ¿Existen diferencias en las emociones experimentadas por los alumnos de educación secundaria según el curso? | Dávila Acedo, María Antonia; Borrachero Cortés, Ana Belén; Airado Rodríguez, Diego; Universidad Internacional de La Rioja; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
2017 | La influencia de las emociones en la elección de carreras universitarias | Borrachero Cortés, Ana Belén; Dávila Acedo, María Antonia; Airado Rodríguez, Diego; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas |
2016 | Performance and Perception in the Flipped Learning Model: An Initial Approach to Evaluate the Effectiveness of a New Teaching Methodology in a General Science Classroom | González Gómez, David; Jeong, Jin Su; Airado Rodríguez, Diego; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica |
2015 | Programas de mentorización para la mejora de la práctica educativa de profesorado novel universitario | Airado Rodríguez, Diego; Víctor Ortega, María Dolores; Universidad de Granada |
2017 | Reducción de la dimensionalidad para el análisis e interpretación afectiva en la práctica educativa | Airado Rodríguez, Diego; Dávila Acedo, María Antonia; Borrachero Cortés, Ana Belén; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología |