Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 11 (Search time: 0.019 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016FLIPPED-TIC: Una experiencia de Flipped Classroom con alumnos de MagisterioSánchez Vera, María del Mar; Solano Fernández, Isabel María; González Calatayud, Víctor; Universidad de Murcia
2016Indicadores para evaluar la competencia digital docente en la formación inicial en el contexto Chileno – UruguayoSilva Quiroz, Juan Eusebio; Miranda, Paloma; Gisbert Cervera, Mercè; Morales, Julia; Onetto, Alicia; Universidad de Santiago de Chile; Universitat Rovira i Virgili; Universidad de la República. Uruguay; Consejo de Formación en Educación. Uruguay
2016La política educativa TIC de la Comunidad de Madrid (España): la perspectiva del profesoradoSánchez Antolín, Pablo; Blanco García, Montserrat; Universidad de Castilla-La Mancha
2019Los espacios intermedios de la relación entre familia y escuela en contextos de inmersión tecnológica en Educación PrimariaFreitas Cortina, Ada; Paredes Labra, Joaquín; Sánchez Antolín, Pablo; Universidad Autónoma de Madrid; Universidad de Castilla-La Mancha
2019Aplicación de la realidad aumentada en las prácticas educativas universitariasAstudillo Torres, Martha Patricia
2016La participación de los universitarios en la cultura digital de los servicios de e-orientaciónPablos Pons, Juan de; Colás Bravo, Pilar; González Ramírez, Teresa; Villaciervos Moreno, Patricia; Conde Jiménez, Jesús; Reyes de Cózar, Salvador; Universidad de Sevilla
2016Metodologías de trabajo colaborativo en la Educación Secundaria Obligatoria: un estudio de casoCabezas González, Marcos; Casillas Martín, Sonia; Hernández Martín, Azucena; Universidad de Salamanca
2017Análisis y evaluación de portales institucionales en España. Los casos de Canarias, Galicia y ValenciaSantana Bonilla, Pablo Joel; Eirín Nemiña, Raúl; Marín Suelves, Diana; Universidad de La Laguna; Universidad de Santiago de Compostela; Universidad de Valencia
2017La metamorfosis digital del material didáctico tras el paréntesis GutenbergÁrea Moreira, Manuel; Universidad de La Laguna
2017Utilización de tablets en Educación Infantil: un estudio de casoReina Jiménez, Elisabeth; Pérez Galán, Rafael; Quero Torres, Natalia; C.E.I.P. Maruja Mallo (Alhaurín de la Torre, Málaga); Universidad de Málaga