Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/16040
Title: La educación matemática ante la nueva reforma curricular
Authors: Blanco Nieto, Lorenzo J.
Keywords: Currículo;Enseñanza;Aprendizaje;Matemáticas;Formación de profesores;Curriculum;Teaching;Learning;Mathematics;Teacher training
Issue Date: 2022
Publisher: Universidad de Extremadura, Facultad de Educación
Abstract: Es una reseña de la obra: Lorenzo J. Blanco Nieto; Nuria Climent Rodríguez; María Teresa González Astudillo; Antonio Moreno Verdejo; Gloria Sánchez-Matamoros García; Carlos de Castro Hernández y Clara Jiménez Gestal (Eds.). (2022). Aportaciones al desarrollo de currículo desde la investigación en educación matemática. 530 págs. Granada: EUG – Editorial de la Universidad de Granada. ISBN 978-84-338-7038-4.
It is a review of the work: Lorenzo J. Blanco Nieto; Nuria Climent Rodríguez; María Teresa González Astudillo; Antonio Moreno Verdejo; Gloria Sánchez-Matamoros García; Carlos de Castro Hernández y Clara Jiménez Gestal (Eds.). (2022). Aportaciones al desarrollo de currículo desde la investigación en educación matemática. 530 págs. Granada: EUG – Editorial de la Universidad de Granada. ISBN 978-84-338-7038-4.
URI: http://hdl.handle.net/10662/16040
ISSN: 0213-9529
Appears in Collections:Campo Abierto Vol. 41, nº 1 (2022)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0213-9529_41_1_137.pdf57,63 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons