Browsing "DDCSL - Artículos" by Author 5658a13c-1fed-4175-b91a-af96d6e189e8
Showing results 1 to 4 of 4
Issue Date | Title | Author(s) |
2018 | Attribution theories in language learning motivation: success in vocational english for hospitality students | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2017 | Comparative language learning beliefs: why aptitude matters | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Intercultural and linguistic competences for engineering ESP classes: A didactic framework proposal through problem-based learning | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Qualitative data for examining fixed and incremental concepts of language learning: a search for the stories behind students’ motivation | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |