Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 1-10 de 17
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2020-11-11Receptive vocabulary in Primary CLIL learners: correlations with L1 and academic achievementAlejo González, Rafael; Mendiola Romero, María Teresa
2020-11-11Language aptitude influence on foreign language acquisitionAlejo González, Rafael; Calderón Poves, Cecilia
2015-07-24How a CLIL approach may affect the size of receptive vocabulary and the use of vocabulary learning strategies: An empirical study focused on Extremaduran secondary learnersPiquer Píriz, Ana María; Castellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015-07-24The role of CLIL learners’ aptitude when learning an L2 in Extremadura: Study of the interrelationship between language aptitude, L2 productive vocabulary and grammar in Secondary schoolPiquer Píriz, Ana María; Machado Osado, María Paula; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015-10-27Unfolding individual differences in the CLIL primary classroom: comparing "Social science" and "Natural science". A study of motivation, anxiety and willingness to communicate in 5th grade in ExtremaduraAlejo González, Rafael; Píriz Rico, Beatriz; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019-10-01An analysis of metaphor in the language of History of Art in CLIL Secondary EducationPiquer Píriz, Ana María; Martín Domínguez, Raquel
2019-09-26Ansiedad en el aprendizaje del Inglés como segunda lengua en dos contextos: AICLE y EFIRabazo Méndez, María José; Merino Crespo, Cristina
2021Aprendizaje en línea para las clases de AICLE en Educación Primaria: dos estudios de caso sobre telecolaboración e intercambio virtualesPiquer Píriz, Ana María; Rodríguez Alberto, María Barbaño
2021Project-Based Learning and vocabulary acquisitionin pre-primary CLIL studentsPiquer Píriz, Ana María; Pérez Valenzuela, Ana
2016-07-28A bilingual programme in Secondary Education: non-CLIL teachers' voices and proposals for improvementMartínez Agudo, Juan de Dios; Noriega Portero, Marcos