Elementos de la colección (clasificados por Fecha de envío en orden Descendente): 1 a 20 de 96
Año | Título | Autor/a |
2012 | Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: A study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakers | Alejo González, Rafael; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016 | Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: Is Lex30 a valid test for low-level school learners? | Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | The role of input in the use of metaphor in L2 writing | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs: A report on EFL classroom-based research | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2017-07 | Comparative Language Learning Beliefs: Why Aptitude Matters | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2009 | Sintaxis comparada de las inscripciones bilingües greco-licias | Molina Valero, Carlos; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Actitudes del alumnado universitario ante el lenguaje inclusivo y su debate en los medios de comunicación | Fernández Portero, Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Gamification in the English language class: Analysis of pre-service teachers’ perceptions | Fernández Portero, Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2019 | Revisiting the Dickensian echo of the HBO TV series The Wire | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Diseño Universal para el Aprendizaje de idiomas en personas con diversidad funcional | Fernández Portero, Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Acquisition of language and intercultural competences in tourism and hospitality studies through active experimentation in second life | Rico García, María Mercedes; Ferreira da Silva, Paula; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Qualitative data for examining fixed and incremental concepts of language learning: A search for the stories behind students’ motivation | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura |
2018 | Attribution Theories in Language Learning Motivation: Success in Vocational English for Hospitality Students | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura |
2022 | "The Unauthorized Shaw: Non-official Translations in the Spanish-Speaking World. | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2021 | The British Sentimental Novel Corpus (BSNC) and the ROC-DDC alternation at the level of the individual | Ruano San Segundo, Pablo; Bouso Rivas, Tamara; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2019 | Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languages | Rico García, María Mercedes; Fielden Burns, Laura Victoria; Sánchez Santamaría, Héctor; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura |
2018-06-02 | Portfolio use for raising confidence and combatting level differences in english for specific purposes courses | Fielden Burns, Laura Victoria; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura |
2020 | The manage of two kingdoms must : an Analysis of Metaphor in Two CLIL Textbooks | Alejo González, Rafael; García-Bermejo, Verónica; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Charles Dickens’s Influence on Benito Pérez Galdós Revisited: a Corpus-Stylistic Approach | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2021 | Another turn of the screw on the history of the reaction object construction | Ruano San Segundo, Pablo; Bouso Rivas, Tamara; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
Elementos de la colección (clasificados por Fecha de envío en orden Descendente): 1 a 20 de 96