Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Search
Search:
All of Dehesa
Investigación
Departamentos
Departamento de Filología Inglesa - DFING
DFING - Artículos
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 33 (Search time: 0.015 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2018
Receptive vocabulary and learning strategies in Secondary School CLIL and non-CLIL learners
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019
La influencia del enfoque AICLE en el vocabulario académico: el caso de alumnos de Educación Secundaria
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019
Understanding the Selection of Vocabulary Learning Strategies: The Impact of the Language Teaching Approach
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
Vocabulary learning strategies: their relation to learning success
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018
The importance of selecting appropriate instruments when measuring receptive vocabulary size
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2016
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2012
Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: a study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakers
Alejo González, Rafael
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Comparative language learning beliefs: why aptitude matters
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Rico García, María Mercedes
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Reporting verbs as a stylistic device in the creation of fictional personalities in literary texts
Ruano San Segundo, Pablo
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017
Form-focused data-driven learning for grammar development in ESP contexts
Curado Fuentes, Alejandro Blas
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
Discover
Author
9
Rico García, María Mercedes
7
Castellano Risco, Irene Olga
7
Ruano San Segundo, Pablo
6
Fielden Burns, Laura Victoria
4
Sánchez Santamaría, Héctor
3
Agudo Garzón, Juan Enrique
2
Alejo González, Rafael
2
Curado Fuentes, Alejandro Blas
2
Delicado Puerto, Gemma
1
Amador Moreno, Carolina Pilar
.
next >
Date issued
14
2018
5
2017
5
2019
2
2011
2
2014
2
2015
2
2016
1
2012
Subject
4
Caracterización
4
Content and Language Integrated L...
4
Estrategias de aprendizaje de voc...
3
Dickens, Charles, 1812-1870
3
Educación Secundaria
3
Educación secundaria
3
Motivación
3
Motivation
3
Secondary Education
3
Vocabulary learning strategies
.
next >