Elementos de la colección (clasificados por Fecha de envío en orden Descendente): 1 a 20 de 102
Año | Título | Autor/a |
2023 | Nationalism, feminism, and modernity in María Paz Zamora-Mascuñana's "Mi obolo" | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | The animal teacher in Daniel Quinn's "Ishmael" | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2010 | Reflections on Literature and Environment: An Interview with Scott Slovic | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2013 | "Savage beauty": representations of women as animals in PETA's campaigns and Alexander McQueen's fashion shows | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2014 | A material reading of Brenda Peterson's "Animal Heart" | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016 | Posthuman spaces of relation. Literary responses to the species boundary in primate literature | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | The modern Pygmalion: crossing boundaries in Peter Goldsworthy’s Wish | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2021 | Literary Primatology: Reading Primatology in Ape Fiction | Villanueva Romero, Diana; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2023 | Docentes que asesoran: la evaluación de un programa que nace de la colaboración entre entidades extremeñas | Manchado Nieto, Cristina; Alonso Díaz, Laura; Delicado Puerto, Gemma; Universidad de Extremadura. Departamento de Ciencias de la Educación; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2023 | " I thought you had forgotten me": a corpus-pragmatic examination of the mental verb think in Irish emigrants´ letters | Ávila Ledesma, Nancy E.; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2012 | Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: a study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakers | Alejo González, Rafael; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2016 | Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners? | Alejo González, Rafael; Piquer Píriz, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | The role of input in the use of metaphor in L2 writing | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs: a report on EFL classroom-based research | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2017 | Comparative language learning beliefs: why aptitude matters | Fielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2009 | Sintaxis comparada de las inscripciones bilingües greco-licias | Molina Valero, Carlos; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa; Universidad de Murcia |
2022 | Actitudes del alumnado universitario ante el lenguaje inclusivo y su debate en los medios de comunicación | Fernández Portero, Ignacio; Cremades, Raúl, 1966-; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa; Universidad de Málaga |
2022 | Gamification in the english language class: analysis of pre-service teachers’ perceptions | Fernández Portero, Ignacio; Castillo Rodríguez, Cristina; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa; Universidad de Málaga |
2019 | Revisiting the dickensian echo of the HBO TV series The Wire | Ruano San Segundo, Pablo; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2018 | Diseño universal para el aprendizaje de idiomas en personas con diversidad funcional | Fernández Portero, Ignacio; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
Elementos de la colección (clasificados por Fecha de envío en orden Descendente): 1 a 20 de 102