Año | Título | Autor/a |
2016-07-28 | A bilingual programme in Secondary Education: non-CLIL teachers' voices and proposals for improvement | Martínez Agudo, Juan de Dios; Noriega Portero, Marcos |
2018-10-18 | A linguistic analysis of the types of “genres” used in the subject of social science in CLIL Primary Education | Piquer Píriz, Ana María; Porcar Saravia, Carlos |
2019-09-26 | Ansiedad en el aprendizaje del Inglés como segunda lengua en dos contextos: AICLE y EFI | Rabazo Méndez, María José; Merino Crespo, Cristina |
2018-12-19 | Aprendizaje Basado en Proyectos como respuesta metodológica efectiva al enfoque educativo AICLE | Fernández Sánchez, María Jesús; Torrescusa Asensio, María Jesús |
2021 | Aprendizaje en línea para las clases de AICLE en Educación Primaria: dos estudios de caso sobre telecolaboración e intercambio virtuales | Piquer Píriz, Ana María; Rodríguez Alberto, María Barbaño |
2016-12-12 | Diferencias individuales en AICLE: personalidad y logro académico | Alejo González, Rafael; Macías Valverde, Antonio Eduardo |
2018-03-08 | Evaluación del impacto del enfoque AICLE en el desarrollo de la competencia científica, los resultados en Biología y Geología y la posible influencia de la L1 y L2 en un centro rural extremeño | Piquer Píriz, Ana María; Salguero Díaz, Víctor Manuel |
2015-07-24 | How a CLIL approach may affect the size of receptive vocabulary and the use of vocabulary learning strategies: An empirical study focused on Extremaduran secondary learners | Piquer Píriz, Ana María; Castellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2020-11-11 | Language aptitude influence on foreign language acquisition | Alejo González, Rafael; Calderón Poves, Cecilia |
2018-03-07 | Linguistic analysis and comparison of song lyrics employed in linguistic and non-linguistic subjects in the context of a CLIL Primary school | Piquer Píriz, Ana María; Gordillo Naranjo, Irene |
2021 | Project-Based Learning and vocabulary acquisitionin pre-primary CLIL students | Piquer Píriz, Ana María; Pérez Valenzuela, Ana |
2017-02-27 | Proposition de projet bilingüe pour une école d’enseignement primaire | Maya Retamar, María Guadalupe de la; Álvarez Rodríguez, Gádor |
2017-06-07 | Proyecto de innovación educativa "Grupos Interactivos en la Sección Bilingüe" | López Pérez, Magdalena, 1979-; Ramírez Zambrano, Fátima |
2020-11-11 | Receptive vocabulary in Primary CLIL learners: correlations with L1 and academic achievement | Alejo González, Rafael; Mendiola Romero, María Teresa |
2015-07-24 | The role of CLIL learners’ aptitude when learning an L2 in Extremadura: Study of the interrelationship between language aptitude, L2 productive vocabulary and grammar in Secondary school | Piquer Píriz, Ana María; Machado Osado, María Paula; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |