Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.052 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Food-based experiences as antecedents of destination loyaltyDi Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2013Influencia de la imagen del destino en el comportamiento del turista cultural. Un estudio empírico en la ciudad de Plasencia como destino de turismo culturalFolgado Fernández, José Antonio; Di Clemente, Elide; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2014-01-24La lealtad hacia los destinos de turismo rural: un estudio causal de sus determinantes bajo el enfoque transaccional y relacional del marketingHernández Mogollón, José Manuel; Alves, Helena Maria Baptista; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2014Una triple perspectiva para el análisis de la docencia de las competencias TIC en el Grado en TurismoCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Mariño Romero, José Manuel; Mariño Romero, Jorge; Alvarado Corrales, Eduardo; Rodríguez García, José Manuel, 1961-; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
2017Rural destination development based on olive oil tourism: the impact of residents’ community attachment and quality of life on their support for tourism developmentCampón Cerro, Ana María; Folgado Fernández, José Antonio; Hernández Mogollón, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017The behavioral response to location based services: an examination of the influence of social and environmental benefits, and privacyPalos Sánchez, Pedro Ramiro; Hernández Mogollón, José Manuel; Campón Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología