Browsing by Author c98381fc-eb93-4496-b888-d16b8bf76b38

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2021-08-10A STEM Course Analysis During COVID-19: A Comparison Study in Performance and Affective Domain of PSTs Between F2F and F2S Flipped ClassroomJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-04-01A web-based tool framing a collective method for optimizing the location of a renewable energy facility and its possible application to sustainable STEM educationJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2018Aplicación SIG-Web SADE-MC para verificar la percepción de las edificaciones presentes en el entorno rural extremeñoJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad Politécnica de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-08-10Assessment of sustainability science education criteria in online-learning through fuzzy-operational and multi-decision analysis and professional surveyJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2022Enhancing science self-efficacy and attitudes of Pre-Service Teachers (PST) through a flipped classroom learning environmentGonzález Gómez, David; Jeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2017La enseñanza de contenidos científicos a través de un modelo "Flipped": Propuesta de instrucción para estudiantes del Grado de Educación PrimariaGonzález Gómez, David; Cañada Cañada, Florentina; Jeong, Jin Su; Gallego Pico, Alejandrina; Universidad Politécnica de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad Nacional de Educación a Distancia
2023La enseñanza de contenidos científicos mediante una metodología basada en escape roomYllana Prieto, Félix; González Gómez, David; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2018-09-13Estudio de la influencia de metodologías "flipped-classroom" en los resultados de aprendizaje y dimensión afectiva-actitudinal hacia la enseñanza y aprendizaje de las ciencias en maestros en formaciónGonzález Gómez, David; Cañada Cañada, Florentina; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020Examing the effect of an online formative assessment tool (OFAT) of students´motivation and achievement for a University Science EducationGonzález Gómez, David; Jeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-11-29Exploring Pedagogical Content Knowledge (PCK) of Physics Teachers in a Colombian Secondary SchoolMelo Niño, Lina Viviana; Cañada Cañada, Florentina; González Gómez, David; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021-01-12Flipped-OCN Method in Mathematics Learning to Analyze the Attitudes of Pre-Service TeachersJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2019-06-29How does a flipped classroom course affect the affective domain toward science course?Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021How does a flipped classroom course affect the affective domain toward science course?Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2016Modelización sostenible del emplazamiento de nuevas segundas residencias en el medio rural. El caso de La Vera (Extremadura)Jeong, Jin Su; García Moruno, Lorenzo; Hernández Blanco, Julio; Jaraíz Cabanillas, Francisco Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio; Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica
2023-01-01The escape room and breakout as an aid to learning STEM contents in primary schools: an examination of the development of pre-service teachers in SpainYllana Prieto, Félix; González Gómez, David; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2018The study of flipped-classroom for pre-service science teachersJeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2015Travel prediction methodology in medium-sized cities with GIS-T: Maximum to minimum cost disaggregationGutiérrez Gallego, José Antonio; Ruiz Labrador, Enrique Eugenio; Jaraíz Cabanillas, Francisco Javier; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica
2016Using a VGI and GIS-based multicriteria approach for assessing the potential of rural tourism in Extremadura (Spain)González Ramiro, Abel; Gonçalves, Gil Rito; Sánchez Ríos, Alonso; Jeong, Jin Su; Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica
2021Virtual escape room and STEM content: Effects on the affective domain on teacher trainessYllana Prieto, Félix; Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas