Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Browse
Communities/Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
UNESCO
Type
Statistics
View Statistics
Help
Help
Browsing by Author c98381fc-eb93-4496-b888-d16b8bf76b38
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 25
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2024
A future classroom lab with active and gamified STEAM proposal for mathematics and science disciplines: Analyzing the effects on pre-service teacher’s affective domain
Montero Izquierdo, Ana Isabel
;
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021
A STEM Course Analysis During COVID-19: A Comparison Study in Performance and Affective Domain of PSTs Between F2F and F2S Flipped Classroom
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020
A web-based tool framing a collective method for optimizing the location of a renewable energy facility and its possible application to sustainable STEM education
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021
An Online-Based Edu-Escape Room: A Comparison Study of a Multidimensional Domain of PSTs with Flipped Sustainability-STEM Contents
Yllana Prieto, Félix
;
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2018
Aplicación SIG-Web SADE-MC para verificar la percepción de las edificaciones presentes en el entorno rural extremeño
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad Politécnica de Madrid
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2024
El Aprendizaje-Servicio en el sistema educativo: evaluación del grado de implementación como herramienta para trabajar la Educación para la Sostenibilidad
Martín Sánchez, Alberto
;
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020
Assessment of sustainability science education criteria in online-learning through fuzzy-operational and multi-decision analysis and professional survey
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2019
Enhancing science self-efficacy and attitudes of Pre-Service Teachers (PST) through a flipped classroom learning environment
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2017
La enseñanza de contenidos científicos a través de un modelo "Flipped": Propuesta de instrucción para estudiantes del Grado de Educación Primaria
González Gómez, David
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Jeong, Jin Su
;
Gallego Pico, Alejandrina
;
Universidad Politécnica de Madrid
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
;
Universidad Nacional de Educación a Distancia
2023
La enseñanza de contenidos científicos mediante una metodología basada en "escape room"
Yllana Prieto, Félix
;
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2018-09-13
Estudio de la influencia de metodologías "flipped-classroom" en los resultados de aprendizaje y dimensión afectiva-actitudinal hacia la enseñanza y aprendizaje de las ciencias en maestros en formación
González Gómez, David
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020
Examing the effect of an online formative assessment tool (OFAT) of students´motivation and achievement for a University Science Education
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020
Exploring Pedagogical Content Knowledge (PCK) of Physics Teachers in a Colombian Secondary School
Melo Niño, Lina Viviana
;
Cañada Cañada, Florentina
;
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021
Flipped-OCN Method in Mathematics Learning to Analyze the Attitudes of Pre-Service Teachers
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021
How does a flipped classroom course affect the affective domain toward science course?
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021
How does a flipped classroom course affect the affective domain toward science course?
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Cañada Cañada, Florentina
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2023
Influence of two educational Escape Room– Breakout tools in PSTs’ affective and cognitive domain in STEM (science and mathematics) courses
Yllana Prieto, Félix
;
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2024
Mathematics future classroom lab to measure the affective domain of pre-service teachers
Montero Izquierdo, Ana Isabel
;
Jeong, Jin Su
;
González Gómez, David
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2016
Modelización sostenible del emplazamiento de nuevas segundas residencias en el medio rural. El caso de La Vera (Extremadura)
Jeong, Jin Su
;
García Moruno, Lorenzo
;
Hernández Blanco, Julio
;
Jaraíz Cabanillas, Francisco Javier
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Arte y Ciencias del Territorio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Expresión Gráfica
2022
Service learning as an Education for Sustainable Development (ESD) teaching strategy: design, implementation, and evaluation in a STEM University Course
Martín Sánchez, Alberto
;
González Gómez, David
;
Jeong, Jin Su
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas