Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/2216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMuñoz Muñoz, Florentino-
dc.date.accessioned2014-11-24T09:00:59Z-
dc.date.available2014-11-24T09:00:59Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn1886-4945-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10662/2216-
dc.description.abstractSe hace una lectura teológica y pastoral de la Catedral de Coria y la Concatedral de Cáceres, su proyección y participación en la vida de la Iglesia diocesana.es_ES
dc.description.abstractThere is done a theological and pastoral reading of Coria’s Cathedral and the Caceres’ Concathedral your projection and participation in the life of the diocesan Church.es_ES
dc.format.extent12 p.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen_US
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad de Extremaduraes_ES
dc.relation.ispartofCauriensiaes_ES
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/*
dc.subjectCabildo Catedrales_ES
dc.subjectCatedral de Coria (Cáceres)es_ES
dc.subjectConcatedral de Cácereses_ES
dc.subjectDiócesis de Coria-Cácereses_ES
dc.subjectChapter Cathedrales_ES
dc.subjectCáceres’ Concathedrales_ES
dc.subjectCoria’s Cathedrales_ES
dc.subjectDiocese of Coria-Cacereses_ES
dc.titleReflexiones teológicas en torno a la Catedral de Coria y a la Concatedral de Cáceres. En el 50 aniversario de la Concatedrales_ES
dc.typearticlees_ES
europeana.typeTEXTen_US
dc.rights.accessRightsopenAccesses_ES
dc.subject.unesco5506.93 Historia de la Iglesiaes_ES
dc.subject.unesco5506.21 Historia de las Religioneses_ES
europeana.dataProviderUniversidad de Extremadura. Españaes_ES
dc.type.versionpublishedVersiones_ES
dc.contributor.affiliationInstituto Teológico de Cácereses_ES
Appears in Collections:Cauriensia Vol. 03 (2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1886-4945_3_523.pdf633 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons