DDEYS - Artículos Collection home page

DDEYS - Artículos

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 161
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Segmentation of young university students according to their environmental consciousness. A Spain and Mexico cross-cultural analysisChamorro Mera, Antonio; García Gallego, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Higher education student complaint behavior in a complex service ecosystem: A value co-creation perspectiveZamora Ramos, Moisés Rubén; Díaz Méndez, Montserrat; Chamorro Mera, Antonio; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México
2023Student value co-creation behaviour in the higher education service ecosystem: an empirical explorationZamora Ramos, Moisés Rubén; Chamorro Mera, Antonio; Díaz Méndez, Montserrat; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2003Influencia de los aspectos subjetivos y ambientales en la satisfacción de los empleados públicos: el caso de ExtremaduraPérez Rubio, José Antonio; Robina Ramírez, Rafael; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020Corporate Social Responsibility in Hotels: A Proposal of a Measurement of its Performance through Marketing VariablesMariño-Romero, José Manuel; Hernández-Mogollón, José Manuel; Campón-Cerro, Ana María; Folgado-Fernández, José Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Exploring the role of quality tourism experiences as a driver of quality of life through personal lifestylePasaco-González, Bárbara Sofía; Campón-Cerro, Ana María; Hernández-Mogollón, José Manuel; Di-Clemente, Elide; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Olive oil tourism experiences: Effects on quality of life and behavioural intentionsCampón-Cerro, Ana María; Di-Clemente, Elide; Hernández-Mogollón, José Manuel; Folgado-Fernández, José Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020Tourists’ involvement and memorable food-based experiences as new determinants of behavioural intentions towards typical productsDi-Clemente, Elide; Hernández-Mogollón, José Manuel; Campón-Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019Food-based experiences as antecedents of destination loyaltyDi-Clemente, Elide; Hernández-Mogollón, José Manuel; Campón-Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023The role of demographics and previous experience in tourists’ experiential perceptionsPasaco-González, Barbara Sofía; Campón-Cerro, Ana María; Moreno-Lobato, Ana; Sánchez-Vargas, Elena; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Application of smellscapes and affective-cognitive analysis in memorable cheese-based tourism experiencesMoreno-Lobato, Ana; Di-Clemente, Elide; Campón-Cerro, Ana María; Hernández-Mogollón, José-Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023How emotions sound. A literature review of music as an emotional tool in tourism marketingMoreno-Lobato, Ana; Di-Clemente, Elide; Hernández-Mogollón, José Manuel; Campón-Cerro, Ana María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019Feelings of satisfaction in mature students of financial accounting in a virtual learning environment: an experience of measurement in Higher Education.Sanguino Galván, Ramón; Herrador Alcalde, Teresa C.; Hernández Solís, Montserrat; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018Psychological ownership, knowledge sharing and entrepreneurial orientation in family firms: The moderating role of governance heterogeneityBarroso Martínez, Ascensión; Sanguino Galván, Ramón; Pittino, Daniel; Chirico, Francesco; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023-01Batallas de la mente: Visiones del nacionalismo después de la II Guerra MundialGarcía García, Juan; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019Exploring family business brands: understanding predictors and effects.Sanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Buenadicha Mateos, María; González López, Oscar R.; Botero, Isabel C.; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2022Family business adapting a new digital-based economy: Opportunities and challenges for future researchSanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Zapata Cantú, Laura; Nicola Gavrila, Laura; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2022The family’s effect on knowledge sharing in family firms.Sanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Botero, Isabel C.; Binhote, Juliana; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2021Evaluation of the online presence of family firms: A comparative analysis between Ibero-America and the USSanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; González López, Oscar R.; Buenadicha Mateos, María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020Current trends in economy, sustainable development, and energy: a circular economy viewSanguino Galván, Ramón; Barroso Martínez, Ascensión; Sánchez Hernández, María Isabel; Fernández Rodríguez, Santiago; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 161