Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/2456
Title: | Tendencias en modalidades formativas. Blended learning |
Authors: | Paniagua Navarro, Antonio |
metadata.dc.contributor.advisor: | Luengo González, Ricardo Casas García, Luis M. |
Keywords: | Formación de docentes;Teacher training;Aprendizaje semi-presencial;Blended learning |
Issue Date: | 2014-12-29 |
metadata.dc.date.submitted: | Jun-2014 |
Abstract: | En un sistema educativo en permanente evolución, el profesorado requiere una formación permanente acorde con sus necesidades profesionales y personales. La red de formación se esfuerza cada día por acercar al profesorado las técnicas más adecuadas y las tendencias didácticas.
Nuestro problema de investigación trata de profundizar en las tendencias en modalidades formativas y en la percepción de esta materia de los agentes encargados del diseño de las actividades. In an educational system in permanent evolution, the faculty requires a permanent training commensurate with their professional and personal needs. The training network strives every day to bring the faculty the most appropriate techniques and educational trends. Our research problem seeks to deepen in the trends in forms of training and on the perception of this matter of the agents responsible for the design of activities. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/2456 |
Appears in Collections: | Máster Universitario en Investigación en la Enseñanza y Aprendizaje de las Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TFMUEX_2014_Paniagua_Navarro.pdf | 1,82 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License