Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/2456
Title: Tendencias en modalidades formativas. Blended learning
Authors: Paniagua Navarro, Antonio
metadata.dc.contributor.advisor: Luengo González, Ricardo
Casas García, Luis M.
Keywords: Formación de docentes;Teacher training;Aprendizaje semi-presencial;Blended learning
Issue Date: 2014-12-29
Abstract: En un sistema educativo en permanente evolución, el profesorado requiere una formación permanente acorde con sus necesidades profesionales y personales. La red de formación se esfuerza cada día por acercar al profesorado las técnicas más adecuadas y las tendencias didácticas. Nuestro problema de investigación trata de profundizar en las tendencias en modalidades formativas y en la percepción de esta materia de los agentes encargados del diseño de las actividades.
In an educational system in permanent evolution, the faculty requires a permanent training commensurate with their professional and personal needs. The training network strives every day to bring the faculty the most appropriate techniques and educational trends. Our research problem seeks to deepen in the trends in forms of training and on the perception of this matter of the agents responsible for the design of activities.
URI: http://hdl.handle.net/10662/2456
Appears in Collections:Máster Universitario en Investigación en la Enseñanza y Aprendizaje de las Ciencias Experimentales, Sociales y Matemáticas

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFMUEX_2014_Paniagua_Navarro.pdf1,82 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons