Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/4788
Title: Mecanismos de repetición lingüística en la publicidad
Other Titles: Mechanisms of linguistic repetition in advertising
Authors: Guerrero Martín, María Teresa
Keywords: Publicidad;Estructuras;Repetición;Anuncios;Advertising;Structures;Repetition;Ads
Issue Date: 2014
Publisher: Universidad de Extremadura: Servicio de Publicaciones
Abstract: En el presente artículo se expone el empleo de diferentes estructuras de repetición utilizadas en la publicidad. Dichas estructuras dan lugar a distintos tipos de recursos estilísticos de repetición. Estos se emplean para persuadir a los posibles consumidores, los cuales participarán de forma activa en la comunicación publicitaria.
In this article the use of different repetition structures that are shown in advertising is presented. Those structures allow different types of stylistic resources of repetition. These stylistic elements are used to persuade potential customers who are an activeparticipant element in the advertising process.
URI: http://hdl.handle.net/10662/4788
ISSN: 0210-8178
Appears in Collections:Anu. estud. filol. Vol. 37 (2014)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0210-8178_37_91.pdf240,68 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons