Issue Date | Title | Author(s) |
2023 | Changes in mental health of children and young people in residential care: outcomes and associated factors | González García, Carla; Vassiliadis, Elli; Moreno Manso, Juan Manuel; Alcántara, Mavi; Valle, Jorge F. del; Bravo, Amaia; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología; Universidad de Cantabria; Università degli Studi di Palermo. Italia; Universidad de Murcia; Universidad de Oviedo |
2016-05-26 | Ergonomía y discapacidad: Ergowork una alianza estratégica para la innovación | Sánchez Iglesias, Ana Isabel; Vicente Castro, Florencio; Barrio del Campo, José Antonio del; Sánchez Cabaco, Antonio; González Bernal, Jerónimo; Jiménez Eguizábal, Alfredo; Fajardo Caldera, María Isabel; Gutierrez, Isabel; Palmero Cámara, Carmen; Diputación de Zamora; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología; Universidad de Cantabria; Universidad de Burgos |
2017 | Mindfulness y rehabilitación neurocognitiva | Sánchez Iglesias, Ana Isabel; Barrio del Campo, José Antonio del; González Santos, Josefa; Vicente Castro, Florencio; González, Jerónimo; Padilla, David; Jiménez, Alfredo; Palmero, Carmen; Casas, José Ángel; Fuente Anuncibay, Raquel de la; González Barbadillo, Ángela; Diputación de Zamora; Universidad de Cantabria; Universidad de Burgos; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología; Universidad de Almería |
2016-05-26 | Propuesta de programa de promoción de la salud en cuidadores informales de enfermos de Alzheimer y prevención del síndrome del cuidador, “evitando que el cuidador se convierta en paciente” | Gutiérrez Martínez, Isabel; Barrio del Campo, José Antonio del; Sánchez Iglesias, Ana Isabel; Vicente Castro, Florencio; Sánchez Cabaco, Antonio; González Bernal, Jerónimo; Jiménez Eguizábal, Alfredo; Fajardo Caldera, María Isabel; Gutierrez, Isabel; Palmero Cámara, Carmen; Diputación de Zamora; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología; Universidad de Cantabria; Universidad de Burgos |