Listar "DFING - Artículos" por Autor/a 5658a13c-1fed-4175-b91a-af96d6e189e8

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 1 al 7 de 7
AñoTítuloAutor/a
2018Attribution theories in language learning motivation: success in vocational english for hospitality studentsFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017Comparative language learning beliefs: why aptitude mattersFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017Culture and motivation in English for hospitality students: why intwgrative motivation may be essentialFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022Intercultural and linguistic competences for engineering ESP classes: A didactic framework proposal through problem-based learningFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Portfolio use for raising confidence and combatting level differences in english for specific purposes coursesFielden Burns, Laura Victoria; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2019Promoting social inclusion for migrant populations through media, technologies and languagesRico García, María Mercedes; Fielden Burns, Laura Victoria; Sánchez Santamaría, Héctor; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018Qualitative data for examining fixed and incremental concepts of language learning: a search for the stories behind students’ motivationFielden Burns, Laura Victoria; Rico García, María Mercedes; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa