Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 1-10 de 15
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2020The Effect of COVID-19 Confinement in Behavioral, Psychological, and Training Patterns of Chess PlayersFuentes García, Juan Pedro; Martínez Patiño, María José; Villafaina Domínguez, Santos; Clemente Suárez, Vicente Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Vigo.; Universidad Europea de Madrid.; Universidad de la Costa. Colombia.
2020Heart rate variability and pre-competitive anxiety according to the demanding level of the match in female soccer athletesAyuso Moreno, Rosa; Fuentes García, Juan Pedro; Collado Mateo, Daniel; Villafaina Domínguez, Santos; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2018Electroencephalographic response of chess players in decision-making processes under time pressureVillafaina Domínguez, Santos; Collado Mateo, Daniel; Cano Plasencia, Ricardo; Gusi Fuertes, Narcís; Fuentes García, Juan Pedro; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Autónoma de Chile
2021Effects of High-Intensity Interval Training and Moderate-Intensity Training on Stress, Depression, Anxiety, and Resilience in Healthy Adults During Coronavirus Disease 2019 Confinement: A Randomized Controlled TrialBorrega Mouquinho, Yolanda; Sánchez Gómez, Jesús Manuel; Fuentes García, Juan Pedro; Collado Mateo, Daniel; Villafaina Domínguez, Santos; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Rey Juan Carlos
2019Benefits of 24-Week Exergame Intervention on Health-Related Quality of Life and Pain in Women with Fibromyalgia: A Single-Blind, Randomized Controlled TrialVillafaina Domínguez, Santos; Collado Mateo, Daniel; Domínguez Muñoz, Francisco Javier; Fuentes García, Juan Pedro; Gusi Fuertes, Narcís; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Autónoma de Chile
2022Massed and distributed practice on learning the forehand shot in tennisFuentes García, Juan Pedro; Pulido Pedrero, Silvia; Morales, Noemí; Menayo Antúnez, Ruperto; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2002Análisis de la formación y de los planteamientos didácticos del entrenador de tenis de alta competición en EspañaVillar Álvarez, Fernando del; Fuentes García, Juan Pedro; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2019Differences Between High vs. Low Performance Chess Players in Heart Rate Variability During Chess ProblemsFuentes García, Juan Pedro; Villafaina Domínguez, Santos; Collado Mateo, Daniel; Vega Marcos, Ricardo de la; Olivares Sánchez-Toledo, Pedro Rufino; Clemente Suárez, Vicente Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Autónoma de Chile; Universidad Autónoma de Madrid; Universidad de Huelva; Universidad Europea de Madrid; Universidad de la Costa. Colombia
2019Impact of Fibromyalgia on Alpha-2 EEG Power Spectrum in the Resting Condition: A Descriptive Correlational StudyVillafaina Domínguez, Santos; Collado Mateo, Daniel; Fuentes García, Juan Pedro; Cano Plasencia, Ricardo; Gusi Fuertes, Narcís; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Autónoma de Chile
2019Effect of Exergame Training and Detraining on Lower-Body Strength, Agility, and Cardiorespiratory Fitness in Women with Fibromyalgia: Single-Blinded Randomized Controlled TrialVillafaina Domínguez, Santos; Borrega Mouquinho, Yolanda; Fuentes García, Juan Pedro; Collado Mateo, Daniel; Gusi Fuertes, Narcís; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad Rey Juan Carlos