Listar por Autor/a 4f5dea1c-8ca8-42b1-8467-290ff66a554e

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 2 al 7 de 7 < Anterior 
AñoTítuloAutor/a
2018Causal inference on education policies: a survey of empirical studies using PISA, TIMSS and PIRLSCordero Ferrera, José Manuel; Cristóbal López, Víctor; Santín González, Daniel; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía; Universidad Complutense de Madrid
2015Determinants of grade retention in France and Spain: Does birth month matter?Pedraja, Francisco, 1958-; Santín González, Daniel; Simancas Rodríguez, Rosa Fermina; Universidad Complutense de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2018Efficiency measurement and cross-country differences among schools: A robust conditional nonparametric analysisCordero Ferrera, José Manuel; Polo Fernández, Cristina; Santín González, Daniel; Simancas Rodríguez, Rosa Fermina; Universidad Complutense de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2023El impacto del COVID-19 en el aprendizaje durante el confinamientoHurtado Martín, Marta; López Torres, Laura; Santín González, Daniel; Sicilia, Gabriela; Simancas Rodríguez, Rosa Fermina; Universidad Complutense de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía; Universidad de Alcalá de Henares; Universidad de La Laguna
2017-02-02Inferencia causal: aplicaciones al ámbito de la Educación Secundaria en EspañaPedraja, Francisco, 1958-; Santín González, Daniel; Simancas Rodríguez, Rosa Fermina; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2022Show me the money! The impact of a conditional cash transfer on educational achievementPedraja, Francisco, 1958-; Santín González, Daniel; Simancas Rodríguez, Rosa Fermina; Universidad Complutense de Madrid; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía