Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/16264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2022-11-18T13:12:46Z | - |
dc.date.available | 2022-11-18T13:12:46Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.issn | 1135-8637 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10662/16264 | - |
dc.description.abstract | Relato escrito por un grupo de profesores de secundaria para un taller de escritura francesa en la Universidad de Extremadura en marzo de 1993. | es_ES |
dc.description.abstract | Story written by a group of secondary school teachers for a French writing workshop at the Universidad de Extremadura in March 1993. | es_ES |
dc.format.extent | 5 p. | es_ES |
dc.format.mimetype | application/pdf | en_US |
dc.language.iso | fra | es_ES |
dc.publisher | Universidad de Extremadura, Servicio de Publicaciones | es_ES |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Relatos | es_ES |
dc.subject | Escritura Francesa | es_ES |
dc.title | L'Orme | es_ES |
dc.type | article | es_ES |
europeana.type | TEXT | en_US |
dc.rights.accessRights | openAccess | es_ES |
dc.subject.unesco | 5101.09 Poemas, Relatos | es_ES |
dc.subject.unesco | 5701.11 Enseñanza de Lenguas | es_ES |
europeana.dataProvider | Universidad de Extremadura. España | es_ES |
dc.identifier.bibliographicCitation | L'Orme. (1993). Cuadernos de Filología francesa, 7, 183-187. ISSN 1135-8637 | es_ES |
dc.type.version | publishedVersion | es_ES |
dc.identifier.publicationtitle | Cuadernos de Filología Francesa | es_ES |
dc.identifier.publicationissue | 7 | es_ES |
dc.identifier.publicationfirstpage | 183 | es_ES |
dc.identifier.publicationlastpage | 187 | es_ES |
Appears in Collections: | Cuadernos de Filología Francesa Nº 07 (1993) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1135-8637_7_183.pdf | 128,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License