Skip navigation
Iniciar sesión
Mi Dehesa
Edita detalles de la cuenta
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Busca por
Comunidades/Colecciones
Fecha de publicación
Autor/a
Título
Materia
Clasificación UNESCO
Tipo de documento
Estadísticas
Visualiza las estadísticas
Ayuda
Ayuda
Listar "DDEMU - Artículos" por Autor/a 7344b667-c5f9-4d3c-879b-f9f596057567
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
o introduce las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/as/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados del 20 al 28 de 28
< Anterior
Año
Título
Autor/a
2022
School and non‐school day screen time profiles and their differences in health and educational indicators in adolescents
Sánchez Miguel, Pedro Antonio
;
Sevil Serrano, Javier
;
Sánchez Oliva, David
;
Tapia Serrano, Miguel Ángel
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2024
Students’ motivational experiences across profiles of perceived need-supportive and need-thwarting teaching behaviors in physical education
Burgueño, Rafael
;
García González, Luis, 1981-
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Almería
2023
Students’ need satisfaction and frustration profiles: Differences in outcomes in physical education and physical activity-related variables.
Burgueño, Rafael
;
García González, Luis, 1981-
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Almería
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
2024
Students’ perceptions of physical education teachers’ (de)motivating styles via the circumplex approach: differences by gender, grade level, experiences, intention to be active, and learning
Diloy Peña, Sergio
;
Abós Catalán, Ángel
;
Sevil Serrano, Javier
;
García Cazorla, Javier
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2018
Teachers’ motivation in relation to their psychological functioning and interpersonal style: a variable- and person-centered approach
Abós Catalán, Ángel
;
Haerens, Leen
;
Sevil Serrano, Javier
;
Aelterman, Nathalie
;
García González, Luis, 1981-
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2017
The effects of a comprehensive teaching program on dribbling and passing decision-making and execution skills of young footballers
Práxedes Pizarro, Alba
;
Moreno Domínguez, Alberto
;
Sevil Serrano, Javier
;
García González, Luis, 1981-
;
Villar Álvarez, Fernando del
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad Rey Juan Carlos
2019
The role of task and ego-oriented climate in explaining students’ bright and dark motivational experiences in Physical Education
García González, Luis, 1981-
;
Sevil Serrano, Javier
;
Abós Catalán, Ángel
;
Aelterman, Nathalie
;
Haerens, Lee
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
;
Universidad de Zaragoza
;
Ghent University. Belgium
2021
Towards a better understanding of the role of perceived task variety in Physical Education: A self-determination theory approach
Abós Catalán, Ángel
;
García González, Luis, 1981-
;
Aibar Solana, Alberto
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2021
Understanding students’ novelty satisfaction in physical education: Associations with need-supportive teaching style and physical activity intention
Aibar Solana, Alberto
;
Abós Catalán, Ángel
;
García González, Luis, 1981-
;
González Cutre, David
;
Sevil Serrano, Javier
;
Universidad de Zaragoza
;
Universidad de Elche