Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10662/3344
Title: | Creencias y concepciones de los profesores sobre las matemáticas y su enseñanza-aprendizaje |
Authors: | González Serrano, Marina |
metadata.dc.contributor.advisor: | Casas García, Luis M. Torres Carvalho, José Luis |
Keywords: | Proceso de enseñanza-aprendizaje;Matemáticas;Mathematics;Teaching-learning process |
Issue Date: | 2015-09-28 |
metadata.dc.date.submitted: | Jul-2015 |
Abstract: | Este trabajo tiene como objetivo conocer las concepciones y creencias sobre las Matemáticas y su Enseñanza-Aprendizaje que poseen los profesores en ejercicio y compararlas con la de los profesores en formación. This work aims to better understand the concepts and beliefs about mathematics and its teaching and learning that have practicing teachers and compare them with the teachers in training. |
URI: | http://hdl.handle.net/10662/3344 |
Appears in Collections: | Máster Universitario en Investigación en Ciencias Sociales |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TFMUEX_2015_Gonzalez_Serrano.pdf | 3,49 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License