Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10662/3344
Title: Creencias y concepciones de los profesores sobre las matemáticas y su enseñanza-aprendizaje
Authors: González Serrano, Marina
metadata.dc.contributor.advisor: Casas García, Luis M.
Torres Carvalho, José Luis
Keywords: Proceso de enseñanza-aprendizaje;Matemáticas;Mathematics;Teaching-learning process
Issue Date: 2015-09-28
Abstract: Este trabajo tiene como objetivo conocer las concepciones y creencias sobre las Matemáticas y su Enseñanza-Aprendizaje que poseen los profesores en ejercicio y compararlas con la de los profesores en formación.
This work aims to better understand the concepts and beliefs about mathematics and its teaching and learning that have practicing teachers and compare them with the teachers in training.
URI: http://hdl.handle.net/10662/3344
Appears in Collections:Máster Universitario en Investigación en Ciencias Sociales

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TFMUEX_2015_Gonzalez_Serrano.pdf3,49 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons