Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.011 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014Píldoras emprendedoras. 15 casos para fomentar el espíritu emprendedor entre los universitariosChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compraMiranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Chamorro Mera, Antonio; Correia Loureiro, Sandra María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; ISCTE Business School (Lisboa, Portugal)
2018De universitario a emprendedor: guía para crear tu propia empresaChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2017Academic entrepreneurship in Spanish universities: an analysis of the determinants of entrepreneurial intentionMiranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The spin-off as an instrument of sustainable development: incentives for creating an academic USOVega Gómez, Francisco Isidoro; Miranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Pérez Mayo, Antonio Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2019Reverse logistics and urban logistics: Making a linkRubio Lacoba, Sergio; Jiménez Parra, Beatriz; Chamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de León