Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Browse
Communities/Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
UNESCO
Type
Statistics
View Statistics
Help
Help
Browsing by UNESCO 5701.11 Enseñanza de Lenguas
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 238 to 257 of 449
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2002
Konkrete poésie visuale poema object del Alumnado Escuela Oficial de Idiomas (Cáceres)
Oliva García, Emilia
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
2015
L'interculturel par le multimédia: propositions didactiques pour la classe de FOS en milieu universitaire
Rodríguez Pedreira, Nuria
;
Universidad de Santiago de Compostela
1993
L'Orme
-
2020
L1 in CLIL: the case of Castilla - La Mancha
Martín-Macho Harrison, Ana
;
Faya Cerqueiro, Fátima
2020-11-11
Language aptitude influence on foreign language acquisition
Alejo González, Rafael
;
Calderón Poves, Cecilia
2008
Language Learning and MUDs: and Overview
Macarro Asensio, Rosa María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015
Language learning through handheld gaming: a case study of an English course with engineering students
Rico García, María Mercedes
;
Agudo Garzón, Juan Enrique
;
Sánchez Santamaría, Héctor
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2022
Language proficiency in EMI programs: analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Martín Gilete, Marta
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
1993
Latín y prensa escrita (una experiencia didáctica en el aula)
Muñoz Real, José Manuel
;
I.B. Virgen de Soterraño (Barcarrota, Badajoz)
2007
Le "Cadre européen commun de référence pour les langues" : perspective actionnelle, plurilinguistique et multiculturelle
Suso López, Javier
;
Universidad de Granada
2016
Le complément circunstanciel dans les grammaires françaises de la seconde moitié du XX siècle
Guijarro García, Rafael
;
Universidad de Granada
2011
Learning diaries to Foster learner autonomy in mixed-ability groups
Canga Alonso, Andrés
;
Universidad de La Rioja
2016
Lectura extensiva y lecturas graduadas en lengua inglesa. Análisis comparativo de los diferentes sistemas de clasificación
Moñino Ángel, Pedro
;
I.E.S. Arenales del Tajo (Cebolla, Toledo)
2021
Lecturers’ training needs in EMI programmes: beyond language competence
Piquer Píriz, Ana María
;
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020
La lengua materna y la traducción en el aula de lenguas extranjeras: ¿dos recursos perjudiciales?
Reverter Oliver, Beatriz
;
Universitat de València
2017
Lengua y escritura chinas en el siglo XVII: las aportaciones del dominico Fernández de Navarrete
Busquets Alemany, Anna
;
Universitat Oberta de Catalunya
2023
Lenguaje descriptivo en la expresión oral de emociones en lengua extranjera: estado de la cuestión
Simon Cabodevilla, Teresa
;
Martín Leralta, Susana
;
Universidad Nebrija
2023
Lenguas, literaturas y paisajes en una geografía cultural de alcance iberoamericano
Carrasco González, Juan M.
;
Fernández García, María Jesús
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
1994
Les connecteurs "pourtant et cependant": une analyse argumentative
Vázquez Molina, Jesús Francisco
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
2022
Lexical knowledge and amount of L2 exposure: A study on CLIL Primary-school learners’ receptive vocabulary knowledge
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa