Browsing by UNESCO 5701.11 Enseñanza de Lenguas

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 238 to 257 of 449 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2002Konkrete poésie visuale poema object del Alumnado Escuela Oficial de Idiomas (Cáceres)Oliva García, Emilia; Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
2015L'interculturel par le multimédia: propositions didactiques pour la classe de FOS en milieu universitaireRodríguez Pedreira, Nuria; Universidad de Santiago de Compostela
1993L'Orme-
2020L1 in CLIL: the case of Castilla - La ManchaMartín-Macho Harrison, Ana; Faya Cerqueiro, Fátima
2020-11-11Language aptitude influence on foreign language acquisitionAlejo González, Rafael; Calderón Poves, Cecilia
2008Language Learning and MUDs: and OverviewMacarro Asensio, Rosa María; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015Language learning through handheld gaming: a case study of an English course with engineering studentsRico García, María Mercedes; Agudo Garzón, Juan Enrique; Sánchez Santamaría, Héctor; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa; Universidad de Extremadura. Departamento de Ingeniería de Sistemas Informáticos y Telemáticos
2022Language proficiency in EMI programs: analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilitiesFielden Burns, Laura Victoria; Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
1993Latín y prensa escrita (una experiencia didáctica en el aula)Muñoz Real, José Manuel; I.B. Virgen de Soterraño (Barcarrota, Badajoz)
2007Le "Cadre européen commun de référence pour les langues" : perspective actionnelle, plurilinguistique et multiculturelleSuso López, Javier; Universidad de Granada
2016Le complément circunstanciel dans les grammaires françaises de la seconde moitié du XX siècleGuijarro García, Rafael; Universidad de Granada
2011Learning diaries to Foster learner autonomy in mixed-ability groupsCanga Alonso, Andrés; Universidad de La Rioja
2016Lectura extensiva y lecturas graduadas en lengua inglesa. Análisis comparativo de los diferentes sistemas de clasificaciónMoñino Ángel, Pedro; I.E.S. Arenales del Tajo (Cebolla, Toledo)
2021Lecturers’ training needs in EMI programmes: beyond language competencePiquer Píriz, Ana María; Castellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020La lengua materna y la traducción en el aula de lenguas extranjeras: ¿dos recursos perjudiciales?Reverter Oliver, Beatriz; Universitat de València
2017Lengua y escritura chinas en el siglo XVII: las aportaciones del dominico Fernández de NavarreteBusquets Alemany, Anna; Universitat Oberta de Catalunya
2023Lenguaje descriptivo en la expresión oral de emociones en lengua extranjera: estado de la cuestiónSimon Cabodevilla, Teresa; Martín Leralta, Susana; Universidad Nebrija
2023Lenguas, literaturas y paisajes en una geografía cultural de alcance iberoamericanoCarrasco González, Juan M.; Fernández García, María Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
1994Les connecteurs "pourtant et cependant": une analyse argumentativeVázquez Molina, Jesús Francisco; Universidad de Extremadura. Departamento de Lenguas Modernas y Literatura Comparada
2022Lexical knowledge and amount of L2 exposure: A study on CLIL Primary-school learners’ receptive vocabulary knowledgeCastellano Risco, Irene Olga; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa