Listar "DDEMU - Artículos" por Materia Secondary education
Mostrando resultados del 1 al 6 de 6
Año | Título | Autor/a |
2018 | An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modeling | Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Martín-Albos Lucas, José; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza |
2023 | Comparing traditional teaching and the personal and social responsibility model: development of values in Secondary Education students | Manzano Sánchez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2015 | Del evento sonoro al fenómeno físico: un estudio sobre las ideas que los estudiantes mantienen sobre el sonido | Melo Niño, Lina Viviana; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Baltasar, Ramiro; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Centro de Investigaciones Científicas y Tecnológicas de Extremadura (CICYTEX) |
2014 | Effect of a multi-dimensional intervention programme on the motivation of Physical Education students | Amado Alonso, Diana; Villar Álvarez, Fernando del; Leo Marcos, Francisco Miguel; Sánchez Oliva, David; Sánchez Miguel, Pedro Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |
2018 | Necesidades psicológicas básicas, motivación y compromiso en educación física | Cuevas Campos, Ricardo; García Calvo, Tomás; González Hernández, Juan; Fernández Bustos, Juan Gregorio; Universidad de Castilla-La Mancha; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Granada |
2024 | Students’ perceptions of physical education teachers’ (de)motivating styles via the circumplex approach: differences by gender, grade level, experiences, intention to be active, and learning | Diloy Peña, Sergio; Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; García Cazorla, Javier; García González, Luis, 1981-; Universidad de Zaragoza; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal |