Listar "DDEMU - Artículos" por Materia Secondary education

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados del 1 al 6 de 6
AñoTítuloAutor/a
2018An integrative framework to validate the Need-Supportive Teaching Style Scale (NSTSS) in secondary teachers through exploratory structural equation modelingAbós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; Martín-Albos Lucas, José; Julián Clemente, José Antonio; García González, Luis, 1981-; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Zaragoza
2023Comparing traditional teaching and the personal and social responsibility model: development of values in Secondary Education studentsManzano Sánchez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2015Del evento sonoro al fenómeno físico: un estudio sobre las ideas que los estudiantes mantienen sobre el sonidoMelo Niño, Lina Viviana; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Baltasar, Ramiro; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Centro de Investigaciones Científicas y Tecnológicas de Extremadura (CICYTEX)
2014Effect of a multi-dimensional intervention programme on the motivation of Physical Education studentsAmado Alonso, Diana; Villar Álvarez, Fernando del; Leo Marcos, Francisco Miguel; Sánchez Oliva, David; Sánchez Miguel, Pedro Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal
2018Necesidades psicológicas básicas, motivación y compromiso en educación físicaCuevas Campos, Ricardo; García Calvo, Tomás; González Hernández, Juan; Fernández Bustos, Juan Gregorio; Universidad de Castilla-La Mancha; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal; Universidad de Granada
2024Students’ perceptions of physical education teachers’ (de)motivating styles via the circumplex approach: differences by gender, grade level, experiences, intention to be active, and learningDiloy Peña, Sergio; Abós Catalán, Ángel; Sevil Serrano, Javier; García Cazorla, Javier; García González, Luis, 1981-; Universidad de Zaragoza; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal