Buscar


Filtros actuales:
Comienza una nueva búsqueda
Añade filtros:

Usa filtros para refinar los resultados de búsqueda.


Resultados 11-20 de 39
Elementos encontrados
AñoTítuloAutor/a
2021Emotional performance on physics and chemistry learning: the case of Spanish K-9 and K-10 studentsDávila Acedo, María Antonia; Cañada Cañada, Florentina; Sánchez Martín, Jesús, 1980-; Airado Rodríguez, Diego; Mellado Jiménez, Vicente; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021-10-26Efficacy of an Emotional and Cognitive Regulation Programme for Mathematics Problems SolvingCaballero Carrasco, Ana; Melo Niño, Lina Viviana; Soto Ardila, Luis Manuel; Casas García, Luis M.; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020Evaluation of water vapor radiative effects using GPS data series over southwestern EuropeVaquero Martínez, Javier; Antón Martínez, Manuel; Sánchez Lorenzo, Arturo; Cachorro Revilla, Victoria Eugenia; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Física
2021-08-10A STEM Course Analysis During COVID-19: A Comparison Study in Performance and Affective Domain of PSTs Between F2F and F2S Flipped ClassroomJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Virtual escape room and STEM content: Effects on the affective domain on teacher trainessYllana Prieto, Félix; Jeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-01La dimensión curricular como componente del conocimiento didáctico del contenidoMelo Niño, Lina Viviana; Caballero Carrasco, Ana; Soto Ardila, Luis Manuel; Melo, David; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2020-04-01A web-based tool framing a collective method for optimizing the location of a renewable energy facility and its possible application to sustainable STEM educationJeong, Jin Su; González Gómez, David; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas
2021Review on the role of GNSS meteorology in monitoringwater vapor for atmospheric physicsVaquero Martínez, Javier; Antón Martínez, Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas; Universidad de Extremadura. Departamento de Física
2021-03Did anomalous atmospheric circulation favor the spread of COVID-19 in Europe?Sanchez-Lorenzo, Arturo; Vaquero Martínez, Javier; Calbó, Josep; Wild, Martin; Santurtún, Ana; López-Bustins, J. A.; Vaquero Martínez, José M.; Folini, D; Antón Martínez, Manuel; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Física
2020Examing the effect of an online formative assessment tool (OFAT) of students´motivation and achievement for a University Science EducationGonzález Gómez, David; Jeong, Jin Su; Cañada Cañada, Florentina; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Matemáticas