Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 59 (Search time: 0.013 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Competencias TIC en la formación inicial del profesorado de Enseñanza PrimariaMontaño Sayago, Alonso; Universidad de Extremadura
2012Educación emprendedora y elección de carreraSánchez, José Carlos; Universidad de Salamanca
2012Intervención psicoterapéutica en las emociones en el mundo actual en crisisEncinas Martín, Isaac; Fajardo Caldera, María Isabel; Universidad de Extremadura. Departamento de Psicología y Antropología
2012Help! I need somebody! Multidisciplinary support forworkers in the economic crisisCarlo, Alessandro de; Benevene, Paula; Seminara, Irma; Nicolussi, Marco; LUMSA Università di Roma. Italia
2012El programa aprender a convivir y la reducción de problemas de conducta en niños de educación primariaFernández Cabezas, María; Justicia Justicia, Fernando; Alba Corredor, Guadalupe; Justicia Arráez, Ana; Universidad de Granada
2012Ansiedade dos estudantes perante o ensino clínico um estudo com estudantes de enfermagemLourenço, Alfredo Cruz; Parrerira, Pedro Miguel Santos Dinis; Escola Superior de Enfermagem de Coimbra. Portugal
2012A construção da identidade homossexual na América LatinaPereira, Henrique; Esgalhado, Graça; Universidade da Beira Interior. Portugal
2012Importância do fortalecimento das redes informais de apoio: Projecto Oficinas de PaisPimentel, Júlia Serpa; Dias, Sandra; Instituto Superior de Psicologia Aplicada (ISPA). Portugal
2012Caracterización de los alumnos universitarios de Educación Primaria desde las Inteligencias Múltiples de Howard GardnerReoyo Serrano, Natalia; Marugán de Miguelsanz, Montserrat; Valdivieso León, Lorena; Universidad de Valladolid
2012Efecto del programa aprender a convivir en la mejora de la competencia social en alumnado de educación primariaAlba Corredor, Guadalupe; Pichardo Martínez, María del Carmen; Justicia Arráez, Ana; Benítez Muñoz, Juan Luis; Universidad de Granada