Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Browse
Communities/Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
UNESCO
Type
Statistics
View Statistics
Help
Help
Browsing by Author 09e4668f-3a95-4552-bbb3-b33ad62af2e5
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 7 to 16 of 16
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2022
icluex Integración de contenidos y lengua extranjera en la Universidad de Extremadura. Guía sobre recursos para el desarrollo de destrezas académicas en la enseñanza-aprendizaje a través del inglés
Piquer Píriz, Ana María
;
Castellano Risco, Irene Olga
;
Alejo González, Rafael
;
Martín Gilete, Marta
;
Fielden Burns, Laura Victoria
;
Blázquez López, Lucía
;
Calderón Poves, Cecilia
;
Pérez Valenzuela, Ana
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020-11-11
Language aptitude influence on foreign language acquisition
Alejo González, Rafael
;
Calderón Poves, Cecilia
2016
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022
El potencial del enfoque AICLE para el profesorado de Educación Superior en Portugal: un análisis de necesidades lingüísticas en el Instituto Politécnico de Portalegre
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Coelho, Margarida Maria Bagina
2020-11-11
Receptive vocabulary in Primary CLIL learners: correlations with L1 and academic achievement
Alejo González, Rafael
;
Mendiola Romero, María Teresa
2023
Student-teacher interaction in CLIL and non-CLIL elementary education: a case study of verbal-pedagogical strategies and participation during read alouds in a Natural Science classroom.
Alejo González, Rafael
;
Lucero Fustes, Manuel
;
Schleppegrell, Mary
;
Sánchez, Ana
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
;
University of Michigan. Estados Unidos
2020
The development of receptive vocabulary in CLIL vs EFL: Is the learning context the main variable?
Castellano Risco, Irene Olga
;
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2020
"The manage of two kingdoms must": an analysis of metaphor in two CLIL textbooks
Alejo González, Rafael
;
García Bermejo, Verónica
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2015-10-27
Unfolding individual differences in the CLIL primary classroom: comparing "Social science" and "Natural science". A study of motivation, anxiety and willingness to communicate in 5th grade in Extremadura
Alejo González, Rafael
;
Píriz Rico, Beatriz
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2012
Variability in L2 acquisition of formulaic sequences: a study of linguistic factors in the use and learning of phrasal verbs by non-native speakers
Alejo González, Rafael
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa