Skip navigation
Iniciar sesión
Mi Dehesa
Edita detalles de la cuenta
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Listar por
Comunidades/Colecciones
Fecha de publicación
Autor/a
Título
Materia
Clasificación UNESCO
Tipo de documento
Estadísticas
Visualiza las estadísticas
Ayuda
Ayuda
Listar por Autor/a 92eefbb9-a8db-461a-9ac3-897ff474edec
Ir a:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
o introduce las primeras letras:
Ordenar por:
Título
Fecha de publicación
Fecha de envío
En orden:
Ascendente
Descendente
Resultados por página:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/as/Registro:
Todo
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrando resultados del 9 al 18 de 18
< Anterior
Año
Título
Autor/a
2021
Lecturers' training needs in EMI programmes: Beyond language competence
Piquer Píriz, Ana María
;
Castellano Risco, Irene Olga
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2018-03-07
Linguistic analysis and comparison of song lyrics employed in linguistic and non-linguistic subjects in the context of a CLIL Primary school
Piquer Píriz, Ana María
;
Gordillo Naranjo, Irene
2016
Measuring the productive vocabulary of secondary school CLIL students: is Lex30 a valid test for low-level school learners?
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2002
Notes on metaphorical schemata and the search for equivalence in translating English and Spanish
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2022
El potencial del enfoque AICLE para el profesorado de Educación Superior en Portugal: un análisis de necesidades lingüísticas en el Instituto Politécnico de Portalegre
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Coelho, Margarida Maria Bagina
2021
Project-Based Learning and vocabulary acquisitionin pre-primary CLIL students
Piquer Píriz, Ana María
;
Pérez Valenzuela, Ana
2020
The development of receptive vocabulary in CLIL vs EFL: Is the learning context the main variable?
Castellano Risco, Irene Olga
;
Alejo González, Rafael
;
Piquer Píriz, Ana María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2017-11-20
The effect of foreign language anxiety on students’ attainment: a study of secondary education students learning spanish in the UK
Piquer Píriz, Ana María
;
Meleno Corchero, Rosa
2015-07-24
The role of CLIL learners’ aptitude when learning an L2 in Extremadura: Study of the interrelationship between language aptitude, L2 productive vocabulary and grammar in Secondary school
Piquer Píriz, Ana María
;
Machado Osado, María Paula
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa
2024
Topic-based teaching of metaphor in an efl syllabus: a longitudinal study of achievement at B2 level
Piquer Píriz, Ana María
;
MacArthur Purdon, Fiona
;
Martín Gilete, Marta