Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | CL-oriented approaches to teaching phrasal verbs: a report on EFL classroom-based research | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Developing academic language and skills as a support for content learning in higher education: a proposal of an open educational resource | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2023 | Estudiantes de educación superior en entornos de aprendizaje EMI: más allá de las necesidades lingüísticas | Martín Gilete, Marta; Fielden Burns, Laura Victoria; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | icluex Integración de contenidos y lengua extranjera en la Universidad de Extremadura. Guía sobre recursos para el desarrollo de destrezas académicas en la enseñanza-aprendizaje a través del inglés | Piquer Píriz, Ana María; Castellano Risco, Irene Olga; Alejo González, Rafael; Martín Gilete, Marta; Fielden Burns, Laura Victoria; Blázquez López, Lucía; Calderón Poves, Cecilia; Pérez Valenzuela, Ana; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | Language proficiency in EMI programs: analysis of learners' perceptions of their own and their teachers’ linguistic abilities | Fielden Burns, Laura Victoria; Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Didáctica de las Ciencias Sociales, Lengua y Literatura; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2023 | Metaphors set in motion in the context of L2 academic spoken discourse | Castellano Risco, Irene Olga; Martín Gilete, Marta; Hijazo Gascón, Alberto; Ibarretxe Antuñano, Iraide; N/A; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2022 | The role of input in the use of metaphor in L2 writing | Martín Gilete, Marta; Universidad de Extremadura. Departamento de Filología Inglesa |
2024 | Topic-based teaching of metaphor in an efl syllabus: a longitudinal study of achievement at B2 level | Piquer Píriz, Ana María; MacArthur Purdon, Fiona; Martín Gilete, Marta |