Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Browse
Communities/Collections
Issue Date
Author
Title
Subject
UNESCO
Type
Statistics
View Statistics
Help
Help
Browsing by Author ea31bbb7-ea6a-49da-9391-fbbd6c74f345
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 21
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2023
A systematic review of the literature on agri-food business models: critical review and research agenda
Miranda González, Francisco Javier
;
García Gallego, José Manuel
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Valero Amaro, Víctor
;
Rubio Lacoba, Sergio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2017
Academic entrepreneurship in Spanish universities: an analysis of the determinants of entrepreneurial intention
Miranda González, Francisco Javier
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Rubio Lacoba, Sergio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2021
Analysis of the predictive variables of socially responsible consumption
Palacios González, María Manuela
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2020
Antecedents of entrepreneurial skills and their influence on the entrepreneurial intention of academics
Vega Gómez, Francisco Isidoro
;
Miranda González, Francisco Javier
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Pérez Mayo, Jesús
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2020
Attitudes towards socially responsible financial products: what do spaniards know and think?
Palacios González, María Manuela
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017-07-20
El comportamiento del consumidor y la inversión socialmente responsable
Chamorro Mera, Antonio
;
Palacios González, María Manuela
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018
De universitario a emprendedor: guía para crear tu propia empresa
Chamorro Mera, Antonio
;
Miranda González, Francisco Javier
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015
Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compra
Miranda González, Francisco Javier
;
Rubio Lacoba, Sergio
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Correia Loureiro, Sandra María
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
;
ISCTE Business School (Lisboa, Portugal)
2016-04-05
El efecto país de origen en la estructura de preferencias de los importadores de aceite de oliva
Chamorro Mera, Antonio
;
García Galán, María del Mar
;
Román Suero, Beatriz
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2013-09-12
El efecto región de origen en el comportamiento de compra de los consumidores extremeños
Chamorro Mera, Antonio
;
García Gallego, José Manuel
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2003
El etiquetado ecológico: un análisis de su utilización como instrumento de marketing
Bañegil, Tomás M.
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Aplicada y Organización de Empresas
2022
Las herramientas docentes web 2.0: el efecto Covid-19 entre el profesorado universitario de España e Italia
Chamorro Mera, Antonio
;
Miranda González, Francisco Javier
;
Pérez Mayo, Jesús
;
Vega Gómez, Francisco Isidoro
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023
Higher education student complaint behavior in a complex service ecosystem: A value co-creation perspective
Zamora Ramos, Moisés Rubén
;
Díaz Méndez, Montserrat
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
;
Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México
2024
Modelo conceptual del Comportamiento de Co-creación de Valor del Estudiante basado en el enfoque de la Lógica Dominante de Servicios, considerando la dinámica y complejidad del ecosistema de servicios
Díaz Méndez, Montserrat
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Zamora Ramos, Moisés Rubén
2014
Píldoras emprendedoras. 15 casos para fomentar el espíritu emprendedor entre los universitarios
Chamorro Mera, Antonio
;
Miranda González, Francisco Javier
;
Rubio Lacoba, Sergio
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019-02-06
Las preferencias de compra de los consumidores de vino: un análisis de la importancia del diseño del envase
García Gallego, José Manuel
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Carlos, Hermelinda da Conceição Trindade
;
Universidad de Extremadura. Escuela Internacional de Postgrado
2019
Reverse logistics and urban logistics: Making a link
Rubio Lacoba, Sergio
;
Jiménez Parra, Beatriz
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Miranda González, Francisco Javier
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
;
Universidad de León
2023
Segmentation of young university students according to their environmental consciousness. A Spain and Mexico cross-cultural analysis
Chamorro Mera, Antonio
;
García Gallego, José Manuel
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023
Student value co-creation behaviour in the higher education service ecosystem: an empirical exploration
Zamora Ramos, Moisés Rubén
;
Chamorro Mera, Antonio
;
Díaz Méndez, Montserrat
;
Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015
The region-of-origin effect in the purchase of wine: the moderating role of familiarity
García Gallego, José Manuel
;
Chamorro Mera, Antonio
;
García Galán, María del Mar
;
Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología