Browsing by Author ea31bbb7-ea6a-49da-9391-fbbd6c74f345

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2023A systematic review of the literature on agri-food business models: critical review and research agendaMiranda González, Francisco Javier; García Gallego, José Manuel; Chamorro Mera, Antonio; Valero Amaro, Víctor; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2017Academic entrepreneurship in Spanish universities: an analysis of the determinants of entrepreneurial intentionMiranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2021Analysis of the predictive variables of socially responsible consumptionPalacios González, María Manuela; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2020Antecedents of entrepreneurial skills and their influence on the entrepreneurial intention of academicsPérez Mayo, Antonio Jesús; Vega Gómez, Francisco Isidoro; Miranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2020Attitudes towards socially responsible financial products: what do spaniards know and think?Palacios González, María Manuela; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Financiera y Contabilidad
2017-07-20El comportamiento del consumidor y la inversión socialmente responsableChamorro Mera, Antonio; Palacios González, María Manuela; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018De universitario a emprendedor: guía para crear tu propia empresaChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compraMiranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Chamorro Mera, Antonio; Correia Loureiro, Sandra María; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; ISCTE Business School (Lisboa, Portugal)
2016-04-05El efecto país de origen en la estructura de preferencias de los importadores de aceite de olivaChamorro Mera, Antonio; García Galán, María del Mar; Román Suero, Beatriz; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2013-09-12El efecto región de origen en el comportamiento de compra de los consumidores extremeñosChamorro Mera, Antonio; García Gallego, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2003El etiquetado ecológico: un análisis de su utilización como instrumento de marketingBañegil, Tomás M.; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía Aplicada y Organización de Empresas
2022Las herramientas docentes web 2.0: el efecto Covid-19 entre el profesorado universitario de España e ItaliaChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Pérez Mayo, Jesús; Vega Gómez, Francisco Isidoro; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía
2023Higher education student complaint behavior in a complex service ecosystem: A value co-creation perspectiveZamora Ramos, Moisés Rubén; Díaz Méndez, Montserrat; Chamorro Mera, Antonio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México
2014Píldoras emprendedoras. 15 casos para fomentar el espíritu emprendedor entre los universitariosChamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Rubio Lacoba, Sergio; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2019-02-06Las preferencias de compra de los consumidores de vino: un análisis de la importancia del diseño del envaseGarcía Gallego, José Manuel; Chamorro Mera, Antonio; Carlos, Hermelinda da Conceição Trindade; Universidad de Extremadura. Escuela Internacional de Postgrado
2019Reverse logistics and urban logistics: Making a linkRubio Lacoba, Sergio; Jiménez Parra, Beatriz; Chamorro Mera, Antonio; Miranda González, Francisco Javier; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de León
2023Segmentation of young university students according to their environmental consciousness. A Spain and Mexico cross-cultural analysisChamorro Mera, Antonio; García Gallego, José Manuel; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2023Student value co-creation behaviour in the higher education service ecosystem: an empirical explorationZamora Ramos, Moisés Rubén; Chamorro Mera, Antonio; Díaz Méndez, Montserrat; Universidad Autónoma del Estado de Hidalgo. México; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2015The region-of-origin effect in the purchase of wine: the moderating role of familiarityGarcía Gallego, José Manuel; Chamorro Mera, Antonio; García Galán, María del Mar; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología
2018The spin-off as an instrument of sustainable development: incentives for creating an academic USOVega Gómez, Francisco Isidoro; Miranda González, Francisco Javier; Chamorro Mera, Antonio; Pérez Mayo, Antonio Jesús; Universidad de Extremadura. Departamento de Dirección de Empresas y Sociología; Universidad de Extremadura. Departamento de Economía