Skip navigation
Sign on to:
My Dehesa
Edit Account details
En todo DEHESA
Biblioteca Digital
Docencia
Institucional
Investigación
Publicaciones UEX
Trabajos Fin de Estudios
Dehesa. Repositorio Institucional de la Universidad de Extremadura
Search
Search:
All of Dehesa
Publicaciones UEX
Revistas
International Journal of Developmental and Educational Psychology, INFAD : Revista de Psicología
Revista INFAD 2008 Nº 1, Vol. 3
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
???jsp.search.filter.dateAccessioned???
???jsp.search.filter.type???
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-3 of 3 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2008
Trastornos motóricos: intervención en parálisis cerebral infantil
Rodríguez Martín, César R.
;
López Liria, Remedios
;
Martínez Cortés, María del Carmen
;
Pérez Morón, María Teresa
;
Padilla Góngora, David
;
Universidad de Almería
2008
Métodos de intervención en discapacidad auditiva
Martínez Cortés, María del Carmen
;
Pérez Morón, María Teresa
;
Padilla Góngora, David
;
López Liria, Remedios
;
Lucas Acién, Francisca
;
Universidad de Almería
2008
Abordaje psico-familiar en las alteraciones del lenguaje de niños con Trastorno del Espectro Autista
Martínez Cortés, María del Carmen
;
López Liria, Remedios
;
Padilla Góngora, David
;
Pérez Morón, María Teresa
;
Lucas Acién, Francisca
;
Universidad de Almería
Discover
Author
3
López Liria, Remedios
3
Martínez Cortés, María del Carmen
3
Pérez Morón, María Teresa
2
Lucas Acién, Francisca
1
Rodríguez Martín, César R.
Date issued
3
2008
Subject
1
Adordaje psico-familiar
1
Alternative Communication Systems
1
Autism Spectrum Disorder
1
Ayudas técnicas
1
Cerebral palsy
1
Dactilología
1
Discapacidad auditiva
1
Fisioterapia
1
Hearing impairment
1
Lectura labiofacial
.
next >